2014. január 14., kedd

Lemaradás

eNagyon le vagyok maradva.
Nagyon.
A nem írás fő oka a lustaság volt.
Próbálok témánként haladni (karácsony, nyak, munka, bölcsi, ház, új kutya) a jövőben meg gyakrabban írni,. :-)

Három fontos dolog mielőtt belekezdek:

Lala, hozzád nem jutok be, kérlek küldj új meghívót. Köszönöm.

Lili fantasztikus krampusz volt az iskolai darabban!

Léna pedig így is tud szopizni:


A karácsonyt már annyira nem akarom részletezni, szép, volt jó volt, hamar eltelt.
Kaptam Istitől egy Manna szappanos karácsonyi dobozt amit nagyon élvezek. Meg egy jó meleg sapkát, amihez várom a telet. Isti tőlem egy kicsi zacskó igazi Kopi Luwak kávét kapott, mert ugye ő imádja a kávét sőt hobbija és lételeme! A Kopi Luwak a világ legdrágabb kávéja, erről beszélnek a Bakancslista című filmben, ez az, amit a cibet macska már egyszer megevett....én nem kóstolom meg.
Lili legjobban a nagy méretű, beszélő játékszéfnek örült, ugyanis így a kincseit eldughatja a Léna elől. Mert a Léna pakol, folyamatosan pakol. A széfen mi egyfolytában kuncogunk, ugyanis amikor Lili beütögeti a titkos kódot, a széf hangosan visítja a benyomott számokat, így kb. az egész utca tudja a titkos kódot, de a lényeg az, hogy a Lénus még nem tudja kezelni, mi meg természetesen tiszteletben tartjuk a Lili magánszféráját.
Léna legkedvesebb ajándékát a Lilitől kapta, egy saját készítésű kis macit....már szentesete azzal vacsorázott. A Maci a képen a hóna alatt van a gyermeknek. :-)





A karácsonyfát Léna, hosszas terrolizálás után ledöntötte. Lili sírt hogy ne szedjük le.
Hát köztes megoldásként levàgtuk a tetejét és lett egy minifánk.

Ilyen volt, ilyen lett:





Még a karácsony végére:
Zoknit a kutya kapott ajándékba. Pedró amúgy kétszer is beteg volt, kétszer kapott antibiotikum kúrát. (Mandula gyulladás, popó gondok.)



A következő téma, a nyakam, sajnos az ünnepek alatt is kínzott.
Ugyanis beállt. Mert kellett nekem az amúgy is elgémberedett semmilyen izmaimmal felfelé lesve 3/4 órát fürdőt takarítani....
Fájt mint a dög, még a fülem is csengett tőle. Reumatikus a dolog, voltam orvosnál, gyógyszert a szoptatás miatt nem szedhetek rá. Gyógymasszőrhöz járok, nagyon jó. Amikor a köpölyözött első alkalommal, a fülsipolásom nagyon felerősödött bizonyos izmok köpölyözése alatt, azóta alig van, szóval tuti az izmok okozzák. (A mozgásszervi elváltozások közül különösen a nyaki gerincoszlop, a nyak- vállizmok területén az izmok tónusa hozhat létre fülzúgást és fülsípolást.) Egyébként abszulút nem idegesít, addig idegesít míg nem zárták ki az agydaganat lehetőségét...még mindig hipo vagyok...
:-)
Már nem fáj, néha érzem egyik nyakcsigolyám, szóval lehet beiktatok egy csontkovácsot is. De attól úgy félek! 
Meg fent mindkét oldalon jön a bölcsesség fogam! 

Ugorjunk.

A ház vásárlas terén nagyon jól állunk, talán előbb is tudunk majd költözni. Még mindig alig hiszem el, erről majd írok ha ott vagyunk.De minden sínen van, rengeteget futkoztunk, papíroztunk, de látom a végét. 
A házhoz szigorúan kapcsolódó téma, a kutya. Mármint az új kutyánk Olaf, aki január 24- én fog beköltözni, akkor lesz 8 hetes. Kis jack russel fiúcska...Isti nagy álma volt, és hát ez a fajta kerti kutya...most lesz kert.
Pedrónak is jó lesz hogy lesz barátja, hisz nagyon megszokta hogy itthon voltunk a gyed miatt.

GYED....aminek vége....
Január 2-án, a 35. szülinapomon újra dolgozni keztem. Egyenlőre itthonról.
Fáradt vagyok, hisz egy 21 hós mellett nem egyszerű, de például lehet pizsiben dolgozni. :-)
Élvezem, jó lesz visszatérni a munkahelyre is.

Tegnap pedig megkeztük a bölcsit....hát majd alakul....de erről majd külön és később...
Megvisel. Engem.A gyerek meg érzi gondolom. Össze kell szednem magam...

A karácsonyról írtam a legtöbbet, amiről nem akartam...:-)

21 megjegyzés:

  1. Végre egy kis hír rólatok! :) Már nagyon vártam, lényeg hogy minden oké. Az ünnepek utáni blogolásnak mindig olyan nehéz nekiállni. Ezek a babák mindenféle pózt képesek felvenni tejcizés közben, Vivi is ilyen, nem csak a csíkos pulcsijuk hasonlít :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg, láttam Nalad hogy nektek is van ilyen Aldis vagy Lidlis felsőtök! :-)

    VálaszTörlés
  3. Végre egy kis hír rólatok!!! :) Szabika is kb ilyen pózban cicizik! Még van hogy éjjel is! pUSZILLAK BENNETEKET! VIVI

    VálaszTörlés
  4. De jó újra! :)
    Te tényleg hipó vagy! :)))))))
    Én a helyedben átállnék arra a szemléletre, amiben én alapvetően hiszek. Minden betegségnek lelki oka van.
    A nyak beállása: valami változástól való félelelm, vagy túl sok teher nyomja a vállad, esetleg költözéssel kapcsolatos nehézségek!
    Így több időd lenne rajta agyalni :)))))))
    Remélem érted a poént benne :)))
    De tényleg azt vallom, hogy mindne betegségnek lelki oka van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Liz!
      Ez a nyakas dolog igaz lehet...rengeteg a változas...munka,gyed vége, bölcsi, ház.
      Lehet a fülem is ezért cseng, nem akarok meghallani valamit. Elgondolkodtató. Sokat gondolok Rátok! Puszi

      Törlés
  5. Jaj, de jó volt újra hosszabban hallani rólatok! Még-még-még!! :)) Persze értem, ha se időd, se kedved esetleg. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Sokat segítenek a bölcsis posztjaid. :-)

      Törlés
    2. Most fogok megint írni egy egekig magasztaló bölcsis posztot. ;)

      Törlés
  6. Úgy örülök én is, hogy írtál!! :) A helyzet az, hogy ezen a bejegyzésen besírtam, hatalmas volt!! A karácsonyfátok fantasztikus lett!! :D :D Tetszik, milyen kreatívak vagytok!! :)) Nagyon kíváncsi leszek mindenre, bölcsire, munkára, házra, úgyhogy a szomjas tömegeknek tessék csorgatni az akár pár mondatos infókat is!
    Puszi Nektek Napsugárék!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az eredeti fa is jó volt, a hátsó fele hiányzott. Dehát úgyis az volt a fal felé...:-)Igyekszem írni, de ma is kinyúltam......:-)

      Törlés
  7. Ó, Mannacsomag *.* Isti súghatna az én férjemnek is :D (nem, nem panaszkodom, csodás ajándékot kaptam én is)

    A karácsonyfa zseniális :D Nálunk szerencsére Bori nem nagyon piszkálta, inkább csak mutogatta, hogy égnek rajta az égők :)

    Amúgy Mami tud egy nagyon jó csontkovácsot, nem drága, Katus volt is már nála (pedig ő is parás) és jó volt. Szóval szólj ha kell elérhetőség :)

    Ja, és a fiúk már nagyon várnak vissza asszem :D

    VálaszTörlés
  8. Az én férjemnek is én súgtam! :-))

    Bori lehet majd jövőre piszkál, bár Lili sem bántotta soha a fát, csak csodálta.

    Jaj nagyon kellene nekem annak a csontkovácsnak az elérhetősége, azt mondják sok a hozzá nem értő, inkább olyanhoz mennék akit dícsernek. A munkahelyi emailom változatlan. Elküldenéd a számát, ha így a blogon keresztül nem publikus.
    Tényleg várnak a fiúk? Apa mondta? Olyan jó! Az én lelki világomnak is nagyon kellenek már...a Nagypapi is!

    Nagyon boldoggá tett a megjegyzésed!

    Ja és olvaslak ám, csak nem enged kommentelni a blogger, a facebookom meg töröltem.
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Borianyu! A labor eredményeidet azonnal írd majd meg! PUSZI

      Törlés
    2. Értettem, még egy hét és meglesznek az eredmények, írok majd <3
      Megkérdezem Mamitól a csontkovács számát és küldöm majd :)
      puszpusz!

      Törlés
  9. Hianyoltalak nagyon!!!! :))
    Sajnalom h betegeskedsz. Mielobbi teljes gyogyulast kivaok. Pedro zokinia meg irto cuki!:)
    rnrcsalad.blogspot.hu itt tudsz elerni. Meghivo nem kell! Most mar gyakrabban fogsz irni ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Lala és igyekezni fogok. Jó az új blogod! :-)

      Törlés
  10. Jó volt újra olvasni! Tetszett a karácsonyfátok. :D Na meg a szopizós kép... :))))
    GYED az új törvények szerint munka mellett is jár január 1-től. Vagy Te csak magára az időszakra értetted, hogy vége és dolgozol már?
    Nem válaszoltam a nálam történt megjegyzésedre, de nagyon köszönöm!!!! Dóri (Kicsipacás)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dóri!
      Igen a gyedes időszakra gondoltam, aprilisig jövedelmileg még tényleg kapom.
      Nagyon örülök a Pocaklakótoknak! Puszi

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)