2013. november 21., csütörtök

Verseny

Na most kell Lilinek szorítani! Népdaléneklési versenyre ment. Önként.
Szerintem sokkal szebben szaval mint énekel, de menni akart és bejutott a döntőbe.
Nem bánom, mert bízom benne hogy az ilyen versenyek erősítik a lelkét illetve ha nem az elsők között végez akkor megéli a "vereséget" is, megtanulhatja azt is hogy a résztvétel is nagyon fontos.
Szüksége volna erre mert a maximulizmusából fakadóan még mindig sokat szorong.
Szóval nem is tudom miért izgulok jobban, hogy helyezést érjen el vagy hogy ne.
Nyílván nagyon boldog lenne ha bent lenne az első háromban, amitől én is boldog lennék.
De el kell fogadnia és meg kell tanulnia kezelni azt is hogy mindenben nem nyújthat száz százalékot, és azt is hogy az életben szabad hibázni is (bizonyos keretek között), na meg azt is hogy mindig nem sikerülhet minden és vannak egyszerűen rossz napok is.
Jelenleg 29 darab ötöse és 1 darab négyese van cooper futásból (eléggé megviselte, javítani akar).
Minden felmérő 98-100% közötti, gyönyörűen ír, minden szorgalmi feladatot megcsinál.
Pedig mi sem számon nem kérünk és el sem várunk. Ilyen, magát hajtha, és ez aggaszt engem, mert tudni kell lazítani is.

Lassan le kell szoknom ezekről a bejegyzésekről mert Lili tökéletesen olvas és érti is amit olvas.


4 megjegyzés:

  1. Szurkolunk és várjuk az eredményt!
    És mondd neki, hogy úgy énekeljen, mintha senki nem lenne ott, akkor menni fog :)

    VálaszTörlés
  2. Sok siker Lilinek :) es gratulalok a gyonyoru jegyeihez! :)

    VálaszTörlés
  3. Úristen ez a kiscsaj!!!! Nagyon durván nyomja... Én is hasonló voltam. Elmúlt :D Értem a dilemmádat a versennyel kapcsolatban. Kívánom, hogy úgy sikerüljön, ahogy Lilinek a legjobb!! :)

    VálaszTörlés
  4. Húúú, tőlem sem vártak el semmit, soha nem tanult velem senki, és így nem is éreztem kényszernek, és elég jó tanuló voltam. Jó, a mi lányunk más tészta, de egyébként ha sima gyerök lenne, én sem vallatnám a későbbiekben (és lehet, hogy így sem fogom), hogy mi maradt meg a leckéből a fejében. Nagyon ügyes Lili, büszkék lehettek rá. :)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)