2012. október 21., vasárnap

Kisbuci nagyon anyás lett

Nem tudom mi játszódhatott le Léna fejében akkor amikor én hirtelen, a cicimmel és az anyatejemmel együtt eltűntem. Aztán egyszercsak újra előkerültem.
Miután haza jöttem a kórházból még meglehetősen fájt a jobb oldalam, illetve nem emelhettem meg a Kiscsajomat, ezért minden féle képpen próbálkoztam a szoptatással.
Volt úgy Isti tarotta míg evett.
Tudtam, sokszor kell szopnia hogy felszaporodjon ismét a tej.
Szóval szinte összenőttünk. Éjjel is.
Sokszor megébred, rám sandít fél szemmel, ellenőrzi megvagyok- e aztán alszik tovább.
Napközben szépen eljátszik egyedül, de rendszeresen rám néz, megnyugszik és mosolyog.
Mindenkit ugyanúgy imád, Lilival, apával jól elvan, de anyás lett.

Amúgy én egyre jobban vagyok, ma már az Árkádban is csavarogtunk.:-)
Holnap pedig a szabadban készülünk élvezni ezt a csodás őszt.

Még valami, nemcsak Léna lett anyás, hanem anya ia nagyon Lénás lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)