2013. október 8., kedd

Csicsiss Bubu

Vettem az Ikeában még a nyáron egy plüsst a Lénusnak, hogy majd azt hozza neki a télapó.
Aztán voltunk a bölcsiben bevinni egy papírt és akkor szóba került hogy van- e bújós állatkája Kisbucimnak,mert az segíthet neki a beszoktatáskor. Jelentem van neki, én vagyok az, meg a Pedró.
Engem méretemnél fogva, meg csendben sem tudok nagyon lenni nem vihet magával a gyerek a bölcsibe. A Pedrót meg nem engedi a köjál. (Lénus egyébként bölcsis látogatásunkkor ott toporgott mellettem addig a pillanatig amíg meg nem hozták az uzsonnát, akkor  viszont leült a kis asztalhoz enni, ebben nagyon rám hasonlít, azért ebben a szituációban nekem nem volt pofám el enni a gyerekek elől a vajaskenyeret.)

Na de ezekután elhatároztam hogy valami "társat" kerítek a gyereknek.
Elő vettem az ikeás szarvast. Édesen ölelgettem hogy ő Bubu és milyen aranyos, és vele fog aludni a Lénus, mert ő majd jól vigyázz rá, mert ő CSICSISS BUBU.
Léna nézett rám olyan furcsán mint aki kételkedik abban hogy van- e eszem. (Jogos felvetés.)
Aztán levette Bubu zokniait és a saját lábaira húzta.
Meg is ijdetem hogy ez a gyerek majd zoknit visz magával a bölcsibe, vagy az apja cipőjét mert mindig abban sétál. Ettől függetlenül én is és Lili is már majdnem Isteni magaságokba helyeztük Bubu nagyszerűségét és minden alváshoz odatoltuk a kisebbiknek. Aztán ma végre megtört a jég, délután Kisbuci magához ölelte Csicsiss Bubut,majd megmarkolta a szarvát és úgy aludt.

Lilire meg igen büszke vagyok, de ezt legközelebb, mert jelenleg a ciklusomban a progeszteron az uralkodó hormon és ilyenkor igen jól alszom.

Ő Bubu, csak már nincs zoknija:

10 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos :)
    Nalunk a 2 lany textilpelushoz bujik... A Levi meg semmihez. :)
    Sikerult belepned a blogomba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lala, igen rendszeresen belépek és olvasalak mindig.
      Azt a névtelen üzenetet nem én írtam a múltkor itt a megjegyzéseknél.
      puszi

      Törlés
  2. Jó kis bejegyzés volt, nagyon vagány Bubu! :) Ja, és tök jó az új blog designod! A kék szerintem egy kicsit rideg volt, de mindenki azt választja, ami neki tetszik. Csak nekem annyi a meglátásom a színváltással kapcs, hogy remélem "kisütött" a nap a lelkedben sok rossz után és sokkal jobb most minden, mint volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj tényleg, ezek a színek bele sem gondoltam! Remélem igazad van!:-)

      Törlés
  3. De jó, hogy sikerült találni egy kis "nyunyóállatkát" Lénának! Nálunk ugyanez van, én vagyok a kabalajószág... Már én is kezdek aggódni, próbálok ajánlgatni mindenféle plüssöket Dorkának, de folyton csak a könyökem kell neki..:( Egy darabig ez vicces, de később már az önállóságban akadályozza... Szóval ügyesek vagytok nagyon, remélem nálunk is lesz majd valami kedvenc, amivel szívesen megnyugtatja magát! :)
    Ja és ha beválik, szerintem siess beszerezni még egy szarvast, hogy baj esetén legyen egy tartalékban!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy tartalék Bubunk, vagyis anyukám ilyet kért a szülinapjára, ő tuti nem veszti el. :-) Majd ha szükséges elkérjük tőle.Egyébként Lili volt ilyen kis könyéksimogató. :-)

      Törlés
  4. Nálunk is én voltam/vagyok az "alvóállatka". Otthon nem akarta elfogadni az általam kiszemelt alvótársat,de azért lelkesen vittem a bölcsibe,ahol meg simán azzal aludt. Most már odáig fajult a dolog,h mindenhova vinni kell a vau-vaut. Van hogy az utcán is a kezében szorongatja és altatásnál én is kellek,meg a kutya,meg a cumi és Apa is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó hír hogy a bölcsiben elfogadják akkor az anya pótlékot.Nagyon szép a lánykád! :-)

      Törlés
  5. Tetszik az új blogdizájn!!! :) Szép lett nagyon!

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)