2013. október 3., csütörtök

Vagyok

íNagyon köszönöm a biztató megjegyzéseket nagyon jól estek!
Több okból is nem írtam, egyrészt a fáradtság miatt,másrészt a rossz kedvem miatt, harmadrész marhára szemtelennek éreztem magam hogy nekem "csak" ez a bajom miközben mások olyan problémákkal szembesülnek mint hogy a kislányukat megoperálják, a kislányuk korábban születik vagy nem sikerül a baba,sőt eltemetik a testvérüket és sajnos még sorolhatnám.
Az én problémám ehhez képest kutyanudli, semmi és engem most mégis kicsit takaréklángra tett.

Kezdődött ott hogy szeptember elején, pontosabban harmadikán, azon a délutánon, miután délelőtt megírtam az "Eddig úgy tűnik minden oké" című bejegyzésemet.
Egyszerűen csak elmentünk sétálni, úgy ahogy eddig is jó messzire. Aztán hazafelé éreztem hogy rosszul vagyok és mindjárt el fogok ájulni. Tipikusan a kimegy a talaj a lábam alól erzés volt.
Egyből bepánikoltam persze hogy mi lesz a gyerekkel ha én eszméletemet vesztem...bele ne lökjem a betonozott árokba, el ne vigyék, meg ne ijedjen.......ezekre a gondolatokra persze még rosszabbul lettem. Elmentem egy kisboltig, szóltam hogy mindjárt végem, kérem vigyázzanak a gyerekre.Nagyon rendesek voltak. Aztán hívtam az Istit, ő meg húsz perc alatt jött is és összeszedett.
Szédültem, vérnyomásom a 160- at nyaldosta.Nekem,aki 90/70- el élek.
Másnap is szarul voltam, meg harmadnap is. A házi orvos nagyon rendes volt mert házhoz jött.
Azt mondta rettenetesen sápadt vagyok, nyálkahartyáim is. Szerinte vérszegénység, de vegyünk vért.
Tényleg van egy kis vérszegénységem az eredmények alapján, de éppen hogy.
Nagyon "erős" a vérem, sokat adtam vért, valószínű már ezt a változást is megéreztem.
Másrészt kiürültek a vitaminraktáraim is, figyelmeztett ezzel- azzal a szervezetem de nem vettem komolyan. Gondolok például az éjszakai lábikra görcsre és a szívdobogásra ami ugye magnézium hiányra utal. Észre vehettem volna ezt a vas dolgot is a hulló hajam es töredező körmöm, a nagy fokú fáradtság kapcsán, a feszültség és a nehezen elalvás pedig b vitamin hiányra utalt. Ennek oka egyrészt hogy a nyáron totál elhanyagoltuk az egészséges életmódott, másrészt Lénus még aktívan szopik.
Nos már egy hónapja szedek erős vitaminokat és erős vastablettát amit az orvos írt és már nem szédülök, nincs lábikra görcsöm valamint ha letesz a párnára a fejem szinte azonnal elalszom. 
Szuperjó ( de tényleg) házi orvosunk azt is mondta hogy van egy kis gyes betegségem is. Én meg utána néztem és van ilyen, igaziból úgy hívják gyes neurózis és nekem tényleg van:
http://tablet.femina.hu/gyerek/egy_szegyenletesnek_tartott_kismamabetegseg
Valahol logikus én mindig is egy nagyon emberek között létező valaki voltam. Most pedig attól is megijedek ha valaki nyitni próbál felém és bent szorongok a csigaházamban.
De ez is megoldódik mert hívtak dolgozni. Januárban kezdek, egy hónapig távmunkában míg Lénus beszokik a bölcsibe, aztán februártól élesben megy már a dolog. Őszintén megvalva várom.
Tudom Léna is szeretni fog a bölcsiben és ami nagyon megkönnyíti a dolgom az az,hogy olyan emberekhez kerül akikben maximálisan megbízom. 
Teljesen máshogy tekintek most a "maradék" három hónapra.
Vissza kell majd szoknom a pörgésbe, a mindennapokba, de menni fog akkor is ha az eleje nehéz lesz.

Istivel volt nagy vitánk konkrétan a semmin, vagyis azon hogy mindenki fáradt és feszült és kialvatlan, a maximalista Lilink is.De még ez is jó volt mert bőgtem egy csomót, ami rendkívül jó stressz oldónak bizonyult és igazan jó volt beszélgetni és csak úgy összebújni.
Szóval most már minden sokkal de sokkal jobb, sőt jó, de ezt mégegyszer nem vagyok hajlandó elkiabálni.

Mégvalami, a ház amit veszünk. Na ott van egy kis gubanc. Sajnos egyik tulaj meghalt.Hétfőn temették.Most várjuk a hagyatékit, mert míg nincs tisztázva az örökösi viszony addig nem tudunk szerződni (eddig előszerződésünk van illetve foglalóztunk). Most nagyon örülök hogy nem adtuk el a lakást, mehetnénk albérletbe ki tudja meddig.Ami pozitív benne hogy a tolódás miatt én már dolgozni fogok, így jogosult leszek a munkahelyi lakásvásárlási támogatásra, gyed alatt nem adták volna oda pedig nem kis pénz.
De kell is most az idő, fel kell dolgoznom hogy valaki meghalt ott a házban, ráadásul önszántából.
Nagyon sajnáljuk a bácsit, őszintén. De nekem ezt akkoris fel kell dolgoznom.

Mostmár leszek rendszeresen, köszönöm a türelmet.

    Léna és a "babája"

15 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jelentkeztél! Azt hittem, "csak" költöztök, de meglepve olvastam, hogy milyen rosszul voltál. :( Még szerencse, hogy voltak segítőkész emberek amikor sétálni mentetek. Elolvastam a cikket, hasznos volt. Sokszor annyira fáradtak vagyunk mindketten, hogy semerre-sehova. Vagyis még ha én mennék is, akkor a férjemet úgy kellene elrugdosni valahova. Pedig nem bepunnyadós, csak lehet ő kapta el a gyes betegséget :). A ház, tök jó, hogy sikerült, reméljük a legjobbakat. A másik részéhez nem tudok hozzászólni, hogyan lehetne feldolgozni. Pont egy éve kb. a mellettünk lévő házból ugrott ki egy nő, nem ismertem még látásból sem, az erkélyről láttam a földön fekve, nekem még a mai napig ott van a gondolat. Januártól meló, sok sikert és kitartást, de ha olyan helyre mész vissza, ahol szerettél, akkor lesz egy kis felüdülés :)
    Cuki a kutyababa :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy írtál!
      :-)
      Köszönöm!
      Milyen volt az esküvő, mindig nézem a blogod hogy írsz- e már róla?!
      Esetleg fénykép?
      :-)

      Törlés
    2. Köszi az érdeklődést, a mail miatt meg semmi gond. Hú, szuper, meg szuper gyorsan eltelt meg minden részleteket megtalálod a blogban, de csak ha nagyon ráérős vagy, akkor fogj neki. A szeptemberi hónapban van 2 bejegyzés. Bár nem mindent írtam le azt hiszem 100 %-san, de a lényeg talán benne van, mert így is baromira elfáradtam mire leírtam+képeket is csak feldobáltam, de még lesznek profi fotók majd azokból is teszek fel.

      Törlés
    3. Hát bocsánat! Hát nem értem miért maradt ki nekem az esküvős bejegyzés! A biciglizőstől a távhőig pedig mindent olvastam.Azonnal pótlom, nagyon érdekel! :-) A megértéstbmeg köszönöm!

      Törlés
  2. A házba amit mi vettünk is meghalt a férj,a gyerek meg állítólag öngyilkos lett,de jobb az ilyesmire nem gondolni.
    Érdekes ez a gyes-betegség.Én is voltam rossz passzban de az depi volt.Kell a változatosság még gyerek mellett is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú nem semmi. Nem érzettél rossz energiákat a házban? Én úgy gondolom egy ilyen dolog nyomot hagy. :-( Most nem szellemekre gondolok, abban nem akarok hinni, hanem csupán negatív energiákra. Köszönöm a választ.

      Törlés
    2. Nem éreztem semmi rossz energiát.Mikor készültünk megvenni akkor csak kétségeim voltak,de az amiatt hogy ez volt az egyetlen ház amit megnéztünk.Férjem többször állította megtisztította a házat és nincs már itt semmi negatív energia és én elhiszem neki.

      Törlés
    3. Ez jó hír én is tisztogatni vagy tisztítatni fogok! :-)

      Törlés
  3. Jo ujra olvasni :)
    Orulok h nem lett komolyabb baj!!
    Na akk nekem is vasat kene szednem mert barmikir beleturok a hajamba kb 10 szal mindig kijon...

    VálaszTörlés
  4. Igen! Igen! Szedj vasat meg b vitamint! Én sokkal jobban vagyok! Lelkileg is!

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy újra írtál, féltem, hogy nehogy az a bizonytalan idő sok legyen! :)
    Amúgy én is csomószor érzek hasonlót, mint Te, hogy másnak sokkal nehezebb, és félve írok a megpróbáltatásainkról, hisz ugyanezek másoknak sikerélmény lennének, de egy blog szerintem azért is jó, mert itt nem kell annyira visszafognunk magunkat, mint a neten kívüli világban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Te küzdelmed nagy és én nagyon becsüllek érte. :-)

      Törlés
  6. Nagyon örülök, hogy jobban vagy, nagyon sajnálom, ami Veled történt! Én is azt hittem, hogy vagy már költöztök, vagy érkezik a lányok testvérkéje! :)) Egyiket sem bántam volna (kibicnek semmi sem drága, tudod!) :D
    Januártól munka.... Nem semmi! A lényeg, hogy várod már! :)
    Örülök, hogy újra írsz, hiányoztál!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavakat! Költözés jó lett volna, de annyira nem bánom hogy csúszik. Testvér? Na azt nem, tényleg nem.
      Majd Ti, ha kialudtad és pihented magad! Jó? :-) :-)

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)