2013. október 29., kedd

Szellemekkel NEM suttogó

mMióta tudom hogy a házbam amit veszünk (egyre reálisabb a dolog ugyanis elkelt a lakásunk!!! :-), hú basszus rengeteg a papírmunka) meghalt valaki, egyre inkább érzem hogy egy tértisztítást szeretnék végeztetni. Nem a szellemektől félek, hanem mint már írtam a negatív, esetlegesen a házban maradt energiáktól. Hisz minden emberi érzelemnek, örömnek és bánatnak egyaránt nyoma és érzete van és marad is egy ideig. Szóval lehet hogy hókusz- pókusz de az én lelkemnek akkor is jót fog tenni.
Szoktunk mesélni ismerősöknek erről a dologról, Isti meg a legrendesebb férj a világon mert úgy tesz mintha velem hinne és mindenben maximálisan támogat.
Na de hol is akarok kikötni a mondandómmal....
Mostanában, nyílván az én tértisztítós mesélésem kapcsán egyre több szellemmel és túlvilággal kapcsolatos történetek találnak meg bennünket. Én már éjjel újra félek is ha Isti nincs itthon.
Pedig így nappal és józan ésszel tudom és hinni akarom hogy szellemek nincsenek. (Na jó, őrangyalok vannak.)
A múlt éjszaka megszólalt a Léna piacos sárga macis gagyi zenélős játéka, tök hallkan aztán egyre hangosodott ( vagy én lettem egyre éberebb). A furi az hogy kimostam a játekot és eddig nem működött.Nyílván akkorra száradt ki a mosás után, a gombja meg be volt ragadva és azért szólalt meg.Isti is felkelt rá és nézett érdekesen.

Na de most komolyan, ha van is szellem, akkor is pont azzal a gagyi, ronda, zenélős macival akarna játszani???? 

Mindenesetre mostanában nem akarok egyedül maradni éjszaka.

u.i. NINCSENEK SZELLEMEK! Itt a bizonyíték:
http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/bebizonyitottak-nincsenek-szellemek-2003652

(Zárójeles kiegészítés a www.homeopatia.info- ról.

Ha jön a zsákos bácsi – gyerekkori félelmek

Amikor egy gyermek nem tud elaludni, mert fél, hogy éjjel szellemek másznak elő a szekrényből, akkor a megoldás nem az, hogy letorkolljuk, hogy szellemek pedig nincsenek, inkább vizsgáljuk meg, milyen a szoba éjszakai látványa az ágyból, az ő szemszögéből. Lehet, hogy a dolog megoldása, hogy az utcai lámpa furcsa árnyékokat vet a falra, és egy vastag függöny elkergeti a rémisztő lényeket.

Gyakori a félelem a sötétben is. Ha testvérek alszanak egy szobában, a dolog ragályos is lehet. Az egyik fél, így elkezdi a másik is. Ha egy életkorra jellemző félelem nem tűnik el, ahogy a gyermek nő, hanem állandóvá válik, akkor már fóbiáról beszélünk, ami kezelést igényel.

Az alábbi szerek jellemzőek egy-egy félelemre, de a kezelést bízzuk homeopátiás orvosra!
Félelem (mitől, hol, mikor)
Betörők az ágy alatt: Arsenicum album ( a gyermek általában pedáns és fázós)
Egyedüllét éjszaka: Stramonium (félelem a sötétségtől)
Meghal, ha egyedül van: Arsenicum album
Árnyékok: Calcium carbonicum
Emberek: Barium carbonicum
Magas helyen szédül: Argentum nitricum (a félelem gyomorproblémákat okoz)
Fekete kutya: Pulsatilla (anyás, vigasztalást kereső gyermek)
Kutyák, általában: Belladonna (hisztis, harapós gyerek)
Kísértetek: PhosphorusChina (vérszegénységre hajlamos)
Kígyók: Lachesis (nem bírja a nyaka körül a szoros érintést)
Villámlás: Phosphorus (nagyon érzékeny a légköri változásokra), Belladonna
Tű, éles tárgyak: Silicea (otthon uralkodó, társaságban szégyellős gyerek)
Szél: Chamomilla
Madarak: Natrum muriaticum (visszafojta az érzelmeit, gyakori a székrekedés)
A pontosan leírt fóbia homeopátis kezelése nagyon eredményes. Az esetfelvételkor azonban figyelembe kell venni a gyermek étkezési, alvási szokásait, általános érzelmi és fizikai állapotát, és családját is. A gyerekek apró indikátorként  gyakran szüleik problémáit jelenítik meg betegségek vagy fóbiák formájában. Így, ha már az anyuka is izzadó tenyérrel fog kezet vizsgálat előtt, érdemes az egész családot kezelni, alkatuknak megfelelően.)


9 megjegyzés:

  1. Igaz nem vagyok gyerek dr kiskorom ota felek egyedul a sotetben, az ejszakai arnyekoktol zajoktol :D es a tukorbe se szeretek belenezni sotetben. :) na meg ha valaki bezarna egy sotet szobaba az egyenlo lennr a hallal :)
    Szerintem is jo otlet a haz tisztitasa :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen fogunk tisztítatni!!!
      Valahogy le kéne győzni ezt a félelmünket igaz?Tükröket én sem bírom éjjel! Szerinte, ezek belső harcok.

      Törlés
  2. Én hiszek benne! Meg sok minden másban is. Nem elvakultan, de bizonyos értelemben igen. Én pl. mindig azt gondolom, hogy Ádám lehet azért alszik szarul, mert lát valamit amit mi nem. (Hű, ezt most szar volt leírni, mert András nincs itthon, és este 11 van).
    Ha nem találnál a tértisztításra megbízható embert, én tudok ilyet, igaz fehérvárit, de ha kell szólj csak!
    A blogod nagyon jó lett, zseniális a tányér díszítés!

    ui: a tükörbe én sem szeretek belenézni éjjel. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az itt hagyott energiákban hiszek. Abban hogy a lélek itt tud maradni velünk abban nem nagyon. Persze ott van bennem a kétely, hogy mi van ha mégis igaz....de én azt nem hiszem hogy Ádám ilyesmit látna. Azt el tudom képzelni hogy a tér és a föld mágneses energiáit, a légkör változásait jobban érzékeli és zavarja őt. Mióta kivették az epém rettenetes frontérzékeny vagyok. Ádám olyan jókedvű, ügyes, okos!!!!
      Akkor Te is félsz ha nincs András? Én sokszor el sem merem mesélni milyen beszari vagyok felnőttként, ráadásul anyaként.

      Törlés
    2. A tértisztító miatt ha nem találok megbízhatót Győrben, keresni foglak, köszönöm!!

      Törlés
  3. Elgondolkodtató amit írtál. Elég racionális vagyok, és mindig mindent meg tudok magyarázni magamnak "földi" dolgokkal. Engem a meddőségis várakozás alatt is a falnak lehetett kergetni "a kis lélek köröz felettünk és le akar hozzánk születni" szöveggel, és meg is lett a racionális oka a várakozásunknak, amit miután elhárított a jódoktor csak leszületett az a lélek. ;) Na de vissza a tárgyhoz. Az érzéseinket az ilyen helyzetekben szerintem magunk generáljuk, és ha belemélyülünk ezekbe a gondolatokba akkor még inkább felspannoljuk magunkat. Ha pedig a megnyugvást ez a tisztítás hozza meg akkor meg kell csinálni. ;) Attól függetlenül az én földhözragadt véleményem szerint csak az agyunkban és az érzéseinkben tisztít a tisztító és változik bármi is, de ez a cél, hogy megnyugodjunk. Akkor pedig működik és hajrá.
    Mi lakásunkban is haltak meg.. Nem jó érzés, valóban. Tükröt sem szeretem én sem éjjel, ezen még nem gondolkodtam miért. Talán mert olyankor mikor két ordító gyerek között futkosok nem vagyok csúcsformában? Bár sötétben minden tehén fekete.. :D
    Örülök hogy sikerült eladni a lakást! Csak pozitívan! ;)

    VálaszTörlés
  4. Teljes mértékben egyetértek Veled abban hogy ezeket az érzéseket az ember önmaga generálja. Én is csak akkor ijedek meg a saját árnyékomtól ha Isti nem itthon éjszakázik, máskor eszembe se jut. :-)
    Aztán néha eszembe jut hogy mi van ha mégis igazak a mende- mondák...na ezért kell nekem a tértisztító, hogy ne legyen hátsó gondolat és nyugodtan aludjak. :-) Sajnálom hogy a Ti lakásotokban is meghalt valaki, engem főként az zavar hogy a bácsi Öngyilkos lett...
    Nagyon jól esett a lelkemnek a megjegyzésed, KÖSZÖNÖM!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. hmm... a szellemekben, tértisztításban csak akkor hinnék ha mindez tényleges fizikai módszerekkel mérhető lenne. Nyilván nem kizárt, hogy tényleg vannak, de egyelőre bizonyítatlan, szubjektív és a sok áltudomány miatt rengeteg hókuszpókuszra alapszik. Az emberek általánosságban félnek a sötétben, ezt el kell fogadni és dús fantáziával mindenféle hangra, nyikkanásra lehet gyorsan valami rémfilmbeli jelenetet oda képzelni. Sajnos sokan vannak akik erre építik a bőséges jövedelem forrásukat. Én sokkal jobban bízom a villany áram adta lehetőségekbe, ha netán elkezdem furán érezni magam a sötétben meggyújtom a villanyt....Érdekes módon a képzelgéseim hirtelen eltűnnek, mert kiderül, hogy csak a macska mocorgott,vagy a szél vert le valamit.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól esett a megjegyzésed. Jók az érvek nagyon. Igazából én csak akkor félek és képzelgek ha magam vagyok, de mint kiderültbez is csak egy fóbia amit le kell küzdenem! :-)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)