2012. augusztus 10., péntek

Cilike

Ifjúsági könyvsorozat. Tutsek Anntól az 1800-as évekből.
Nem tudom hogy jutott az eszembe. Talán láttam egy könyvborító képét a neten.
Anno tizenévesen mindenki ezt olvasta. A lányok nyíltan, a fiúk titokban.
Én talán csak egy részét, amit kölcsönbe kaptam. Emlékszem nyálcsorgatva álltam a könyvesbolt kirakata előtt és bámultam a puhaborítós sorozat " Cilike férjhez megy " című példányát.
Nem tudom miért nem kaptam meg. Talán mert nem kértem.
Soha nem vetett fel a pénz a családomat és én azt hiszem elfogadtam ezt és nem kértem. Pedig arra világosan emlékszem hogy akartam azokat a könyveket. Nagyon akartam.
Tehát eszembe jutottak valamiért. Rákerestem a neten és két példányát sikerült megrendelnem és már át is vehetem. (Illetve Kisöcsém szalad majd érte.)
Már csak öt könyv kell.
Elolvasni csak sorban fogom őket, ha meglesz mind.
Ráadásul retrós olvasást tervezek. Vagyis elemlámpával éjjel fogom, szerintem "kiinni"a szavakat a könyvből. Ha pedig neszt hallok majd gyorsan eldugom a könyvet és elemlámpa barátját a parnám alá. Mint anno. Sok- sok könyvet olvastam el így.

Amúgy fogzik a Buci. Nyála folyik orrán, száján, mindenütt.
Fehérlik a fogínye, nyűgös, hőemelkedése van.
Egyfolytában cicin lógna. Én meg hagyom neki. Így élünk szimbiózisban.

Rohan a nyár. Isti nem sokára szabin lesz. Nagyon várom.
Vasárnap pár napra elmegyek a csajokkal a nagyszüleimhez.
Nagyon várom. Ők is nagyon várják a dédunokákat. Jönnek a tesóim és anyu is egy kicsit. Szuper lesz.

Lilinek megvan az iskolatáskája. Nagyon boldog vele.Még három hét.....

Amúgy meg még mindig csokitortát akarok enni....

1 megjegyzés:

  1. 1.) Cilike nekem is megvolt - nem tudom pontosan hány, azt hiszem 3 rész. Nem is tudtam, hogy akkor szám volt anno, de én emlékszem a szünetekben olvastam suliban, aztán a tanítónő szólt, hogy inkább játsszak, szaladgáljak szünetekben.

    2.)Imádom a csokitortát és én terhességem óta azt akartam enni. Aztán apum szülinapjára kissé önös célból azt vettünk. Auchanból.... életem legfinomabb tortája volt és most fűzöm a párom, hogy nem kell hozzá szülinap, hogy tortát együnk. :)

    3.) Akkor nálatok is elkezdődött a fogzás... mivel neked már van tapasztalatod, tőled kérdezem, hogy ennek vannak szakaszai? Tehát lehet úgy, hogy küzdünk vele pár napot, aztán most semmi és majd gondolom hirtelen megint megindul a folyamat?

    Puszi

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)