2012. augusztus 25., szombat

Vissza a múltba, a nyaralás amely pozitív véget ért

Megjöttünk.
Elindulás nyolcra sikeredett csütörtökön. Meki megvolt, Lili hatkor kelt. :-) Magától.

Igyekszem gyorsan beszámolni a nyaralásról, bár lehet nem fog menni, holnap ismét utazunk.Helyesírást ma sem ellenőrzök.
De ez a mini kikapcsolódás nemhogy egy bejegyzést még egy "misét is megér".
Tuti jó leárazásban vettem természetesen a három napos balatoni csomagot. Négyünknek + a Pedró, reggelivel, vacsival, saját strandos és ősparkos panzióban éjszakázással,mindösszesen 18900 forintba került. - 50%.
A képek a panzióról és a helyszín is tetszett, ezért lecsaptam az ajánlatra.
Kicsit azért izgultam. Mindkettőnk munkája utazgatós és négy csillag allati szállodában nem voltunk évek óta. Hát, el vagyunk kényeztetve.

Megérkeztünk. A park, a saját strand stimmelt. Fű szépen lenyírva, szemét sehol. Parkoló is volt bőven, zárt. Ami szuper volt.
De az épületről kicsit korábbi képet kotortak elő a hirdetéshez. Vagy tíz évvel korábbit. Nem.Inkább húsz évvel korábbit. Az udvarban nem túl szimpatikus emberek, mondjuk így nem halkan beszélgettek. Nem magyarok voltak.Később kiderült zene táborosok. Reggel már fújták a parton. Megjegyzem, egész jól. Tudjátok, egyszer a zene táborban....

Kicsit félve mentünk a recepcióra.
Tágas aula fogadott. Kopott, szakadt kanapéval. Idejét már rég leszolgálta biliárd asztallal. Bejelentkeztünk. Majd a recepciós lány oda adta a vacsora kuponokat.
1. éj: a panzió büféjében, hamburger, hot- dog vagy palacsinta,17 és 20 óra között.
2.éj : a város egyik éttermében egy - egy pizza, sajtos, sonkás, sonkás- gombás vagy sonkás- kukoricás változatban. Kizárólag 14 és 18 óra között.

Majd kaptunk egy ezer éves kulcsot és a recepciós lány elintegette hogy merre kell menni a szobánkhoz.
Köves volt a folyosó, köves a lépcső. Kopott és töredezett. Voltak több ágyas szobák is, itt nem volt zuhanyozó csak a folyosón. Épp ezért mindenütt az épületben áporodott vízszag uralkodott.
Húúú... Mint a Zimmerferi című filmen gondoltam magamban.

Megtaláltuk a szobát. Nem tudom minek kellett kulcs, simán belökhető volt az ajtó. Bementünk. Épp az ágyainkat rendezték.
Mindhármunk ágyneműje más volt! Ezer éves és kopott, nagy virág mintás az enyém. Ezer éves és kopott kis virág mintás az Istié. Ezer éves és kopott és selyem kék színben a Lilié. A pokrócról amire ráhúzták most inkább nem szólnék. De nefordult bennem a melegítő nadrágban alvás gondolata. Ijedten huppantam le az ágyra. A szoba tágas volt, nagyon kopott parkettás, mosatlan és porlepte függönyös és ablakos, de alapjában véve tiszta. Másnap felfedeztem ugyan a parketta szegély mellett végig húzódó föld halmokat, de próbáltam magam meggyőzni arról hogy az iszap és nem valami állat túrásának az eredménye. A fürdő? Egy fokkal jobb mint a győri szülészeté.
Állott fülledt levegő volt a szobában.
Azt éreztem hogy most azonnal, innen el akarok menni, én itt nem maradok.
De a Lili boldog volt, repdesett. Örült a hülye mocskos külön heverőjének. Mindennek. Neki minden szép volt. Tiszta gyermek lélek. Csodáltam érte.

Hatalmasat fürödtünk. A Balaton talpig ér. De tényleg. Hihetetlen milyen kevés benne a víz. Legalább 100 métert gyalogoltunk hogy combközépig érjen. De ez így gyerekekkel tökéletes volt. Nagyon élveztük. Elnéztem Lickám felhőtlen boldogságát és úgy éreztem hogy egy földalatti bunkerban is ellennék ha ő ennyire boldog.

A vacsi jó volt. Én ugyan csak egy mindentől mentes hot- dogot vagyis kiflit és virslit ettem. Sajnos az epe diéta az nyaralás alatt is kötelező.

Korán és hamar elaludtunk. Léna csodásan aludt. Hajnalban kelt csak fel.
Pedig meleg is volt meg a fiatal vendégék ricsaja is beszűrődött a nyitott ablakon.
Lilit elfárasztotta a hajnali kelés meg a pancsolás. Én meg túl akartam lenni az éjszakán és arra gondoltam hogy ezután már csak egyet kell ebben a szobában aludnom.

Másnap nyolckor kipattantunk az ágyból. Mindegyikünk orra eldugult. A por. Rácsaptam az ágyra. Ne tudjátok meg....
Reggeliztünk. Nagyon keveset.A reggeli borzalmas volt. Tescó tea, lötty kávé. Barnult felvágott. Margarin felkockázva.
Megint eszembe jutott a Zimmerferi.
Egy volt a gondoltunk apával, mert ő megszólalt:
- Nem lepődnék meg ha felbukkana a Reviczky!
Este aztán felbukkant. Legalábbis egy rá nagyon hasonlító férfi, az éjszakai portás személyében.

Reggeli után belesétáltunk ruhában a Balcsiba. Meleg volt. Az idővel szerencsénk volt. A víz 32 fokos volt itt, a levegő 30-38 fokos napszaktól függően.
Aztán nyakunkba vettük a várost.Lili és Isti először sétahajóztak.
Én addig sétáltam a parton. A Balaton lenyűgöző. Csodás és hihetelenül megható. Imádom.
Léna jót aludt a babakocsiban. Szopizott egy parkban és nagyon dühbe jött mert nem tudott megfogni egy kacsát, aki gondolom kukoricára várt a mólón. Egész közel jött hozzánk. Nagy élmény volt a Kisbucinak.
Hajózás után beváltottuk a pizza utalványunkat. Én fel voltam készülve hogy valami iszonyat helyre szól. De nem! Nagyon is elegáns és modern olasz étterembe mehettünk. Én roston csirkét ettem, a pizza ugye tilos nekem. Isteni volt.
Két pizzát haza vittünk. Ebédre elég volt egy darab is az Istinek és Licikémnek. Legalább így megvolt a vacsijuk is. Bevallom este a sonkás pizzából ettem. Nem bírtam ki hogy ne kóstoljam meg. Nagyon fincsi volt, olyan jól esett. Nem lett baj belőle.
Délután ismét hatalmasat fürödtünk.
Három órán keresztül ki sem jöttünk a vízből. Vittünk be inni valókat.
Lénuska pici felfújható csónakban ült, feküdt sőt el is aludt. Megjegyzem a vízbe sosem tettük be a Bucikát, mégiscsak sokan belepisilnak, lábgombával bele mennek....szóval na, inkább ő nem pancsizhatott.
Viszont szoptattam is a Balcsiban! :-)
Lili kimondhatatlanul élvezte. Szabad volt mint a madár a sekély vízben.
Isti sokat játszott vele.
Én konkrétan ültem a vízben és vigyáztam a Bucira.
Naaaaagyon jó volt minden vízben töltött pillanat.

Ma hamar haza indultunk. Azért egyet sétáltunk még a Balcsiban.
Vízen jártunk.
Hazafelé megnéztünk a Kinizsi várat és királyainkat a panoptikumban.
Szép program volt. Most a középkor a fő téma nálunk, Lili záporozza a kérdéseket. Okosodnom kell a netről.
Holnap megint neki vágunk. Közelebb megyünk és inkább pihenünk. Vízpart nem lesz. De nem is baj.

Végeredményben nagyon is szuper nyaralás volt. Kár hogy vége.
Boldogok vagyunk hogy megtörtént velünk. A Zimmerferi féle panzión már most nevetünk is nosztalgiázunk...mi lesz évek múlva? :-)

Most meg is nézem filmet. A Zimmerferit. Az első részét.

1 megjegyzés:

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)