2013. február 21., csütörtök

Egyveleg

Lili délutánra nagyon betaknyosodott. Frászban vagyok, mert nagyon nem szeretném ha beteg lenne újra, ráadásul újra fáj a pisilés is.
Minden házi és homeós praktikámat bevetettem nála és estére jobban lett.
De holnap szépen ágyban marad, majd játszunk hogy ne unja magát,de nagyon nem szeretném ha megint belekeveredne valami komolyabb betegségbe és megint hosszabb iskolai hiányzás lenne a vége.

Azonkívül szombaton szülő és nagyszülő látogtás van betervezve és ez nekem több okból is borzasztóan fontos hogy meg is történjen.
Meg a jövő héten is van pár ezér éve halogatott fontos programom.

Amúgy meg amint a Lili náthájától úgy megijedtem hogy rögtön nagyon betegnek éreztem magam, ezért gyorsan főztem magamnak egy teát aztán gyorsan úgy leégettem a torkom vele hogy rögtön utána küldtem egy nagy üveg ásványvizet, amitől meg felfúvódtam, mert nyilván nyeltem egy csomó levegőt a vedelés közben.
Persze náthás egyátalán nem vagyok, egy kicsit sem.

Jön a tavasz. Ezt onnét tudom hogy iszonyatosan porosnak látom a lakást, mert a nap besüt és megvilágítja, mondhatnám az orrom alá dörgöli hogy álljak már neki a tavaszi nagytakarításnak.
Lassan hajlok rá, mert ki akarom rakni két hét múlva a húsvéti díszeket, már hajtok hogy szép barkát tudjak venni. (Mindezektől függetlenül, karácsonyig sajnos még 307 nap van.)
Aktív tavasz lesz ez, húsvét, a csajok szülinapja, tavaszi szünet, megyünk Badacsonyba is.
Jó hogy mindig van mit várni.

u.i.A lépcsőházon is látszik a tavasz, ma láttam szinte ahogy a lepcsőfokok mérgesen köpködik rám a port hogy tegyek rendet. Jól van, na, majd a hétvégén feltakarítok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)