2013. február 13., szerda

L & L

Holle Anyó rázza rendesen a párnáit, vagy épp a szorgos lányka dolgozik nála.
Nagyot sétáltunk ma is és este vagy egy órát ültem az ablakbam és csak bámultam a hópelyheket, a finom szitálást. Nagyon megnyugtat, valahogy úgy érzem, ha hó esik, nem eshet bajunk.

Írnék egy kicsit a gyerekekről.

Lénus úgy döntött nem hajlandó mostantól pürét enni. Pár napja éppen hogy csak eszik és végre ma rájöttem hogy miért! Darabosat akar. Úgyhogy csak párolok neki kis kockákra vagdosva mindent, ő pedig rendkívül fegyelmezetten egyesével berakosgat mindent a szájába majd megrág és lenyel. Biztosan jól elrág mindent mert nem találkoztam semmi extrával a pelusban.
Tudom hogy a szemfogak jönnek utoljára, Bucinak mégis áttört egyik felső szemfoga, úgyhogy megvan a kilencedik foga is, nagyon édes olyan mint egy kis fél vámpír. Az örlő fogai is rettenetesen fehérlenek és kemények, a nyála meg újra nagyon folyik.
Tegnap a banánt is egybe kapta, persze ott ülök mellette amikor majszol, de nagyon ügyes, a nagyobb darabokat addig forgatja a szájában míg lenyelhetővé válik.
Tud pohárból is inni. Ez úgy derült ki, hogy előtte felejtettem a poharat, megfogta és ivott belőle, szépen mint a nagyok. Nagyon ügyes. Egyre bátrabban próbál bútorok mellett lépkedni, bár felállni még csak a kiságyban tud, vagy belém kapaszkodva.
Felülni eddig feltudott, most meg mintha elfelejtette volna, csak az állás érdekli. Mászni is megmutatta hogy tud, aztán inkább popón közlekedik. Nagyon aranyos.
Rendkívül megfontolt, tudományos jelleggel tanulmányoz mindent, akár egy órát is eljátszik egyedül. Imádja a Lilit, mindig nevet neki, még akkor is ha álmos.
Nagyon keveset nyügi, nagyon rendes gyerek, alig sír. Sokat mosolyog, az idegenektől fél.
Tisztán mondja hogy "hamm", így hívja a mellemet is. Mondja hogy baba, aphúú.
Megy már a g betű is. Édesen halandzsázik. Holnap lesz tíz hónapos.

Lili nagyon nagyon nagylány. Gyönyörű. Lénus a mindene, végtelen a szeretete és gyengédsége feléje.
Folyton vitatkozunk. :-D
Olyan felnőttesen kezdett beszélni, mintha már most kamasz volna, bár azt mondják, már van egy előkamaszkor is.
Nagy a szája, nagyon önálló. Ebből adódnak a vitáink. Mindenre azt hiszik hogy már tudja. Valamint határozottan meg van róla győződve hogy megengedheti magának azt amit a felnőttek.Például azt hiszi rám szólhat. Mindemellett nagyon jó és illemtudó gyerek. Tökéletesere törekszik és magasra tette a saját mércéjét, emiatt én kicsit aggódom. Félek hogy maximalizmusa miatt sok irreális kudarc élménye lesz.
Hatalmas szíve van, nagyon segítőkész. Érzékeny, rettenetsen.Kedves, gondoskodó, ha elalszom betakar. :-)
Nagyon magamat látom benne, ő az én tükröm ahogy szoktam mondani és többet tanultam tőle mint eddig bárkitől az életben.
Egyszer kaptam anyutól egy könyvet amibe ez volt beleírva:
" ....Neked, aki megtanítottad nekem az anyaságot."
Akkor nem értettem ezt, most viszont már tudom. Az első gyerekhez az embert fűzi egy különleges extra szál, mert tényleg ő hívja az embert elsőként anyának. Megmagyarázhatatlan dolog ez, jól írta anyu. Lili tanította nekem az anyaságot. Hiányzik amikor suliba van.

Egyformán szeretem őket, mindegyikükért meghalnék, bármikor, bárhogy gondolkodás nélkül.

Kicsit apáról:
Isti, a férjem, a legőszintébb és legegyenesebb ember a világon. Kivételes kommunikációs készsége van, nagyon kitartó és céltudatos. Ahogy öregszik egyre romantikusabb (éljen).
Kávé, cipő és autó és óraimádó. Szereti,a végtelenségig szereti a lányait.

Ja, Pedró! Itt szuszog a hónom alatt, frissen mosott. Egyszerűen családtag.

3 megjegyzés:

  1. Igazán irigylésre méltó CSALÁD. Így, csupa nagybetűvel.
    Tegnap láttam egy kis részt a Szívek szállodájából. Bár még mindig nem ismerlek Titeket személyesen, de mikor megláttam a Gilmore lányokat, rögtön Lili és Te jutottatok eszembe. Azt hiszem, nem járok messze a valóságtól... :) Szuperek vagytok mind!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csak a Gilmore lányokban az anyuka olyann szép vékony. :-)
      Amúgy ma Extra szar anya voltam este, rossz érzés. Nem tülzok, kikelve magamból üvóltöttem semmisgek miatt.

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)