2013. február 11., hétfő

Kreatív

Egy biztos. Életemben béna voltam a barkácsolás terén. Semmi ötletem sem volt e téren soha.
Dehát mit kinem hoz az anyaság az emberből.
Lili Törpilla lesz a farsangon. Lili barnahajú. Törpilla meg durván szőke.
Lickának még egy korábbi Csipkerózsika jelmez révén van valahol egy szőke parókája.
A hangsúly a valahol-on van, ugyanis ez egy ismeretlen helyszínt takar.
Nem akaródzott új műhajat vennem, igen drága, a farsang meg csak két órás mulatság lesz.
Amúgyis vettem már egy hupikék harisnyát (mit kerestem) meg egy hupikék vékony garbót is. Majdnem egyformán kékek. Találtam egy fehér szoknyát amiről leszedem a fodrokat és rávarrom egy hosszú fehér trikóra, az lesz a Törpillaruhácska, sapi is van már. A harisnyát ráhúztam egy most divatos benti csizmára vagy lábmelegítőre, most olyan bucis lett mint a törpöké, erre adtam még egy fehér titokzoknit, mert ugye a lánytörp fehér magassarkúban van.
A kérdés csupán a haj volt.....
Aztám megláttam a mikulásbabánkat, vagyis a nagy fehér szakállát. Leszedtem róla, szegény bábu, egy kis szakálla meg bajsza azért maradt, jól fejébe húztam a piros sapkját,így aki nem tudja mekkora szőrzete volt neki korábban, annak fel sem tűnik a változás.
A télapó szakállát úgy gondoltam hogy belevarrom a törpsapkába, jobb is lesz mint egy paróka mert így legalább nem fogja melegíteni majd a Lili fejét a bulitól fülledt tornateremben, ráadásul Lili imád táncolni is.
Egy bökkenő volt már csak, a szín. Vagyis hogy lesz az öreg, hófehér ősz-műanyagszálas szakállából, szőke (sárga) Törpilla hajzuhataga?
Vettem egy olcsó hajfestéket, nem fogta be a műszálakat. A lakást meg szellőztethettem télvíz idején mert majdnem felfordultunk az ammónia szagtól.
Aztán próbálkoztam temperával, de az meg összeragasztotta a szálakat. A sima festék is, spray formában is. A filctoll sem jött be.
Aztán egyszercsak bevillant hogy mi a megoldás.
Kék ételfestékért voltam a Tescoba (mert a farsangi muffinok teteje is hupikék cukormázzal lesz bevonva természetesen, kék papírom is van és kék szalvétát is vettem.)
Aztán amikor már kijöttem a boltból, akkor jutott eszembe hogy vehettem volna sárga ételfestéket is, hátha befogná a parókát. 89 forintért adják, nem a világ vége.
Tervbe vettem hogy újra visszamegyek és veszek, de Fortuna mellém állt mert találtam itthon, bevetettem és MEGFESTETTE a hajat (meg a kezem, meg a mosdókagylót, meg a radiátort).
Nem mondom hogy örökké ilyen színe lesz, meg kicsit mű is az egész, de akkor is jó na. Most megyek és belevarrom a sapkába, meg megvarrom a ruhát is.
Csatolok egy fotót, ez még csak a prototípus, varrás előtti állapot.
De azért ügyi voltam ugye? Én,aki eddig csak pálcikaembert tudtam rajzolni. :-)


6 megjegyzés:

  1. nagyon-nagyon ügyi voltál igen! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem kicsit voltál ügyes!!! Gratulálok, ez aztán tényleg leleményességre vall! :)

    VálaszTörlés
  3. Szenzációs!!! Most már nem kell gondolkodnom a jelmezen, íme a recept, ha Dorka is Törpilla akarna lenni!!! :)) Szuperügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom az előttem szólókhoz szuper lett a jelmez.

    VálaszTörlés
  5. Pirul, pirul, köszöni, köszöni...:-)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)