2013. február 19., kedd

Határozottan tücsök vagyok

Tücsök vagyok és nem hangya. Tücsök a legrosszabb fajtából.Ráadásul számolni sem tudok és azt hittem hogy ugyanannyit lehet költeni gyedből mint fizetésből. Hát nem lehet, úgy csak mínuszokat lehet felhalmozni a folyószámlán.
Mindezzel azt akarom mondani hogy le vagyok égve. Nagyon.
Istit meg nem akarom állandóan " szipolyozni", amúgy is ő rendezi az anyagi terhek legnagyobb részét.
Ezért a mai nappal beiindítottam Virág takarékos konyháját és sikerült megterveznem a hétre egy olyan menüt, amiért hétezernyolcszázvalamennyit fizettem az Aldiban.
Este mindig meleget eszünk,(kivéve ha "én napon" nincs kedvem főzni), úgy főzök hogy nekem marad másnapra ebéd is:

- hétfő:borsófőzelék, sült sonka
- kedd:túróstészta tejfellel ( szalonna van itthon azt pirítok rá)
- szerda: Istinek egy adag chili, Lilinek, nekem darástészta mert nagyon szeretjük
- csütörtök: fasírt, saláta és rizs
- péntek: mozarellás, paradicsomos tészta, kukoricás szósszal
- szombat: tejfeles bableves + császármorzsa, vacsi hideg
- vasárnap: brokkolikrémleves, sült oldalas,sült kelbimbó ( ez van itthon) héjában sült krumpli, vacsira dödölle.

Lénának persze külön főzök.Miniadagokat, e célból egy hónapban egyszer megyünk a bioboltba. 3000 forint körül szoktam fizetni. Készítek neki főzelékeket, paradicsomlevest, túrógombócot tojásfehérje nélkül.

Persze kenyeret vagy valami péksütit is sütni fogok. Liszt, víz, élesztő, lekvár, tej, kakaó mindig van itthon.

Egyébként egyátalán nem olyan vészes nem vásárolni mint hittem. Ráadásul ha ránézek a GYED okára Lénusra, akkor egyből boldogság önt el és semmi más nem számít csak ő meg a nővére.
:-) (Ez egy kicsit közhelyes, de nagyon igaz.)

2 megjegyzés:

  1. Na, bár kicsit más hátsó gondolat miatt, de nálunk ugyanez volt a múlt héten itthon a téma és ugyanezt az ötletet vezettem elő, mint költségoptimalizálás! Ezek szerint Te már be is vezetted. Ez csak ösztönzőleg hat számomra! Ügyesokos!!! És tetszik a menü is! :) Jó lenne, ha mindig leírnád, mit okoskodtál ki, én meg jól ellopnám és nekem már nem is kellene gondolkodni rajta! :D

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)