2013. augusztus 20., kedd

Egy gyors kérdés Lalának

Erről a házról írtál? :-)


7 megjegyzés:

  1. jaj ez nagyon tetszik! Az ilyen házakat én is mind örökbe fogadnám!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Sokat jártam ezen az útvonalon vonattal, már ott kiszúrtam sok éve. Aztán hogy írtál róla pont mentünk a mamáékhoz. Megkerestem a google streeten, férjem meg odavitt, két perc kerülő volt, de be nem mentünk, Isti nem engedett.
      Milyen belül? Amúgy éreztem hogy erre gondolsz, sok ilyen nincs arrafelé! :-)

      Törlés
    2. Egyebkent nagyon jo allapotban van... Amikor mi ott voltunk majdnem minden butor megvolt. A leghatso szobakba nem mentem be mert h oszinte legyek be voltam fosva rendesen :D foleg a teljesen ep doglott bagoly utan. De annyi szent h volt egy hangulata es kivancsi lennek vajon mi tortent ott...

      Törlés
  3. Lala kuldj nekem meghivot lecci.salamon.szabi@windowslive.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Törlöm innét az email címet, Lala ha nem írtad le, kérlek szólj. A másik blogodhoz meg nekem sincs meghívóm, kérlek küldj. Köszi

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)