2013. augusztus 18., vasárnap

Mostmár tényleg írnom kell

Annyi minden történik, repülnek a napok, most volt mégcsak az évzáró és mindjárt itt van szeptember elseje, ami még nem olyan gáz mert a suli másodikán kezdődik. Az őszi szünet október 28-án indul.

Nagyon sokat vitatkozunk a mini tinimmel és sokszor úgy kiakaszt hogy áááá, de olyan jó hogy itthon van! Nagyon fog hiányozni. A minap nem volt itthon egy napig. Lénus felkelt, ment a szobájába és kereste. Mindenhová, még a wc- be is benézett, aztán a végén sírva tekergette a kis kezét hogy nincs, nincs.....egyértelműen a Lilit kereste.
Lili olyan önálló lett, olyan nagy. Óóó! Tiszta nagylány már. Olyan felnőttes lett az arca is. Megnőtt na.
Úgy szeretem, olyan sok próbatétel elé állít, most kezdem tanulni az anyaságot...vagy nem, mert ezt hittem már. Isti ügyesebben bánik vele.

Léna hihetetlen aggyal rendelkezik, nagyon nyugodt és megfontolt. Pár hete simán megtalálja a párokat, vagyis középen lévő figurának, nyolc másik elemből megtalálja és ráteszi a párját. Ne kérdezzétek hogyan magyaráztam el neki mert nem tudom. Tudja és kész.Van videó róla, majd igyekszem feltenni. Imád a cd lemezekkel babrálni, szín szerint válogatja ki őket. Kapott megablokst (óriás legó) simán tornyot épít belőlük. Aztán szétszedi őket és visszateszi a kosárba külön az elemeket.
Egyébként azt hallani kéne ahogy szajkózza ha engem keres: ananananananan- anaaa! 
Egyébként mindent megért, mindenkit tud, apát apának hívja, Lili még mindig Dzsidzsi. 
Gyere ide és ad ide felszólításokat használja, mi értjük.:-)


Csavarogtunk is sokat most hogy Isti szabin van.

Elmentünk Pestre az Ikeába svéd mandula tortát enni. Jó volt. Persze vettünk ezt- azt is, de semmi extra. MIKOR LESZ MÁR GYŐRBEN IKEA????

Voltunk Fertőrákoson hekket enni, mert ott van egy jó kis hely a Kovács Kocsma ahol frissem sütik a halacskát. Én mondjuk nem szeretem a halat, ezt se szerettem, de apa kicsit gyerek lehetett újra. Mondjuk azért morogtam amit már bánok. Olyan rendes férjem van jár neki is a kikapcsolódás.

Aztán voltunk Pomogyon egy vadas parkban. Pár éve véletlenül találtunk a helyre, azóta minden évben, olykor többször is visszatérünk oda. Nincs messze 60 km Győrtől, nekünk meg a szülővárosomban élő nagyszülők miatt szinte útba is esik. 
Na szóval a lányok állatimádók, de nagyon. Viszont ez a hely varázslatos, akiknek nem jött be annyira az állatkert azoknak is szívből ajánlom. Egy erdő közepén van, nagyon hangulatos kis erdei ösvényekkel, édes játszótérrel, kedves büfével, tiszta wc- vel. Felér egy mini túrának is. Természetes környezetben mutatják meg az élőlényeket. A gólyák, kacsák, libák, pávák például teljesen szabadon vannak egy tó körül. Kevés az extra állat (extra=egzotikus), viszont van egy magyar ugar része, csodaszép szürkemarhákkal. Hú azok mekkorák!! 
Az többi állat pedig, apropó állatok!! Léna elsőként Pedró kutyát tanulta meg megnevezni utánonzva vau- vauzásunkat vavavavava- ként, aztán így lett nála minden állat vavavavava. Tehát nála a vavavavava állatot jelent. Kivéve a macska mert az máá- máá, meg a medve mert az bumm- bumm.
Ja és hal meg a tátogás. De nagyon vicces volt ahogy minden állatnál kacagva felvisított hogy vavavavava. Így láttunk többek között bölény vavavát, mini póni vavavát, csüngő hasú kisdisznó vavavát, farkas vavavát...
Ja és nem mellesleg a belépő felnőtteknek 5,50 €, tanulóknal 3€, három éves korig meg ingyenes.
Minden állatnál magyarul is ki van írva a neve.

Még valami, voltak kismalacok. Nekem egy olyan fekete kismalac KELL!!!!! Kisebb mint a Pedró, jó tudom nagyra nő, de akkor is, nekem olyan kell, légyszi Isti kérek egy olyat!Volt vagy 30 belőlül!

                               
                  Kisebbek mint a kakas!Sokkal kisebbek! Ez a nagy itt meg cocamami

Honlap:http://www.steppentierpark.at/Fotogalerie/index.html

Folytatom inkább.Csütörtökön  meg megnéztük a Balatont mert azt látni kell! 
Szerencsére nem volt tömeg viszont csak 26 fok.Lili azért fürdőtt egy jót meg vizibiciglizett is, nagy álma vált ezzel valóra.Én nem találtam meg a fürdő ruhám ezért úgy mentem, de apu élettársa adott egyet, mert úgy rendelte és neki kicsi lett, hát ilyen jó fürdőruhám nekem még nem volt! Ja mer hogy apuékhoz mentünk le Csopakra akinek szülinapja volt.
Van egy kis gyermek rész kialakítva a strandon, ahol homokos a part, Lénust oda letettem...fél percre, egyből sírni kezdett. Koszos lett a lába! Törölgette a kis pracliját , le kellett neki mosni. Próbáltam vízbe tenni, de hideg volt neki nagyon, ezért csak fogtam és mentem vele a vízben. Tetszett neki így is, főleg a kacsák, amikről megtanultuk hogy nem vavavavavava, hanem háp- háp, Lénus szerint háb- háb.
Jó volt. 
Láttunk egy csodás villát, ráadásul eladó, én bele is szerettem, századeleji épület, imádom az olyanokat. Aztán megtaláltam a neten, hát nem vesszük meg mert 190 millió. úgy meg nézném belülről!



Tízkor értünk haza,gyerekek kidőltek a kocsiban, mikor leállt a kocsi motorja felébredtek, na meddig voltak ébren utána?? ......sokkal tovább!

                              

Meg kell még említenem hogy tegnap és ma estig sztrájkoltam, nem csináltam semmit...lett is kupi, meg mosni és vasalnivaló na meg éhes család....észrevették....takarítottak...
Én meg boldogan fejeztem be a sztrájkot, imádom őket.

Egyébként meg egyre jobban érzem hogy jó lesz majd ha ismét dolgozhatom....csak a Lénát vihetném magammal......de új otthonülő tünetem van...a Mónika show- t nézem a Youtubon.....lehet dobálni a köveket!!! 

                               
                Ez az a villa amibe belezúgtam, totál szerelem...na majd ha nyerünk a lottón

                               

3 megjegyzés:

  1. Huhh tényleg nagyon szép ez a villa, bár engem a hideg kiráz az ilyenektől. Tiszta horror filmes hangulata van :)

    VálaszTörlés
  2. Fu en Csorna es Gyor kozott lattam hasonlot. Mivel majdhogynem tanyan volt es teljesen elhagyatott ezert bementunk korulnezni. Brutalisan hatbirzongato erzes. Talaltuk egy teljes egeszeben "epen" maradt doglott baglyit is. Tenyleg elkapott az az erzes h valahonnan valamilyen pszichopata gyilkos elokerul..

    VálaszTörlés
  3. Csini fürdőruci, cuki malackák, jó programok (én is akarok halat enni!!) és tényleg hátborzongató, ámde izgi ház! Ügyesek vagytok, jó kis tartalmas időtöltés volt a Tiétek, és hát Lili és Léna... Olyan jó, ha valakinek van tesója!!! Megértelek, hogy már most hiányzik Lili, ha visszamegy a suliba :( Léna pedig nagyon ügyes és okos kislány!! :)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)