2013. augusztus 29., csütörtök

Lassan jutunk messzire - Ami igazán jó volt

iAmi igazán jó volt hogy együtt voltunk, hogy feltöltődtünk. Átálltunk a majdnem "nomális" életritmusra, fél kilenc felé kelnek a csajok. Én kicsit előbb. Ugyebár a hotel reggeliről nem akartunk lecsúszni! :-)

Igazán olyan boldognak láthattuk a gyerekeket ami sok időre erőt ad a mindennapokhhoz.
Van a hotelnak két cicája, a Lénus extázisba esett tőlük.
Nekem az volt király hogy nem volt főzés és háztartás, az Istinek volt a grill teraszon pihenés, a kötélpálya.
Lilinek minden jó volt. Pörgött. Legyőzte a magastól való félelmét és naponta többször végig ment a drótkötélpályán.
Lénus imádta a wellnest, boldogan totyogott a babamedencében, órákat üldögéltem ott vele.
Rakosgattuk a vödröket, spricceltünk és nevettünk.
Sokat voltunk levegőn, jó levegőn, éreztük a természet illatát.
A szálloda minden kényelmet megadott.
Aludtunk sokat, összebújva, mindenki mindenkivel.

Isti 10 perces ölharcot vívott egy lódarázzsal, mi addig a fűrdőszobában rettegtünk, Isti győzött.

Született pár előkapható vicces történet is, persze rólam, de nevetek velük mikor elmesélik valakinek.
Én ugyebár nemigen mozgok a muszájon felül. De most úsztam, három hosszot.Isti szerint olyan gyorsan azt hitte cápa van mögöttem.
Aztán azt látva hogy a Lili hogy szökell a faágak között beneveztem én is egy mászásra amagasban.
Mondtam is hogy nyugi, 1,5 perc alatt végigfutok én ezen a kötélpályán.
Beöltöztem, felmásztam, majd az első akadály előtt, ahol át kell kötélen lendülni a másik fához leblokkoltam. Gondolkodtam egy ideig hogy meghaljak vagy beégjek, inkább beégtem és lemásztam, hát tényleg másfél perc volt....:-)

Elmentem a gyakorló pályára,ami ugye alacsonyan van és ott kísérleteztem a kötélen, egyszer lógva maradtam, a teljes súlyom húzott lefelé, marha nehéz vagyok....
Másnap mindenem fájt és zsibbadt, még a nyelvem is,biztos szétcsúsztak a csigolyáim főleg a nyakamnál mert az most is fáj.:-)

Jaj fáradt vagyok írni, nem állnak össze a gondolatok, meséljenek inkább a képek.
De, a csalódások ellenére nagyon jó nyaralás volt! :-D


















1 megjegyzés:

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)