2013. augusztus 24., szombat

"Lassan jutunk előre." - Első rész UPDATE KÉPEK

Lassan jutunk előre. 
Ez a noszvaji emberek jelmondata. Most tanultam, merthogy itt vagyunk Noszvajon, az ország legtisztább levegőjű településén,már ötödik napja. De holnap már megyünk haza. A navi szerint 2,5 óra az út, gyerekekkel a valóságban meg 4 óra.

Én persze előre elterveztem mindent még otthon, minden napra kitaláltam valamiféle programot, egy dolog valósult meg belőle, a délutáni alvás. Merthogy KisBucival minden nap édesen aludtunk három órát délutánonként.Simára aludtam a fejem. Mondtam is Istinek, hogy nézze már meg milyen sima vagyok.
Ő nézett és azt mondta hogy inkább kerek a fejem. Meg is sértődtem hogy árnyaltan, íly módon lekövérezett, de aztán kiderült hogy ő a sima szót keveri a lapossal. Kiröhögtem, aztán megmagyaráztam hogy sima vagyis ránctalan vagyok mint akit kivasaltak. Ebből is látszik hogy ő nem szokott vasalni. Na de komolyan simát keverni a lapossal?? Be vagyunk lassulva rendesen. :-)

Na de kezdjük az elején.

Én még anno nagyon jó pénzért 50% - os akcióban plusz gyerekeknek ingyenesen lecsaptam a csakegynap.hu- n erre a nyaralásra.
A Hotel Oxigén erdei hotelben vagyunk és mit mondjak leesett az állunk amikor beléptünk a hotelba, aztán amikor megláttuk a szobánkat csak azért nem ájultunk el mert az én kezemben volt a Léna,a Lili nem ájulós, az Istinek meg mégiscsak égő lett volna.
Én ilyen csodás hotelszobában még nem voltam, pedig a munkám révén nagyon sok szállodában megfordultam, de ez a szoba mindent vitt. A fürdőszobáról most nem is szólnék mert akkor sírva fakadok hogy nem fér be az Isti bőröndjébe se (pedig az nagyobb) és nem tudjuk hazavinni.
Bár legszivesebben a matracot vinném, csak túl feltünő lenne kiszambázni vele a recepción.
A szobában az ablak előtt van egy fürdőkád, lehet belőle nézni az erdőt, meg a tévét. Elsőre kicsit bizarr talán, de nagyon kényelmes dolog. A gyerekek imádták. 
A hotel megagyerekbarát. Az étteremben van bébiétel is kitéve (ingyen), van gyerekmenü külön. Rengeteg etetőszékkel, pelenkázóval (szobánkba is kaptunk) rendelkeznek. Külön épületben van a játszóház, ahol minden nap délelőtt és délután is vannak szervezett gyermekprogramok, kivéve a játékos úszásoktatást, az a gyerekwellnesnél van. Mert igen az is van, gyerekszauna, gyerekjóga, baba- mama szoba, gyerekmendence, babamedence. Rengeteg játék.
A hotel erdejében van kis tó, játszótér jó nagy, relaxációs kert, labirintus, mini kresz pálya, egy mini favár ÉS! erdei kötélpálya. Ahol a Lilit megtanította a szakképzett oktató a magasban biztonságosan közlekedni. Licka jelenleg a drótkóteleken él és gyorsabban közlekedik a magasban mint egy mókus. Én is megpróbáltam, háromszor, nem ment...ez van, talán holnap.
Isti is ügyes volt persze és végig ment többször is pályákon.
Mindezekért pedig nem kell plusszban fizetni, semmennyit.
A felnőtt wellnes is jó, szuper hangulatos este a medence (tízig nyitva van), lehet meditálni, japán teaceremónián részt venni. 
Minden nap a szabad ég alatt ettünk, reggelit, ebédet, vacsorát. Egyébként ettünk már jobbat is, de legalább nem nekem kellett mosogatni, meg főzni sem, úgyhogy most befogom a szám, meg azért voltak nagyon finom falatok, úgyhogy keddtől fogyózhatom megint. De az a somlói, az minden csípőre felszedett zsírt megért.
Lilinek meg minden a legfinomabb volt a világon.

Azt viszont leszögezném, hiába van az ember ilyen szép helyen akkor is csak anya marad, meg apa.
Értem ezalatt hogy attól még nem tudja komótosan elfogyasztani a vacsoráját, nyugodtam meginni az italát, nem úszkálhat kényelmesen órákig, vagy meditálnat nyugodtan és a romantikáról már nem is beszélek, mert a gyerekekre attól még vigyázni kell, ráadásul extrán.
Nekem ez tiszta volt, Istinek nem annyira, össze is kaptunk. Aztán megértettem őt, én hozzá vagyok ehhez szokva, neki viszont a "nincs öt percem" érzés nagyon koncentrált volt. 
Be kell valljam, én is kicsit ideges lettem amikor már egy órája áztattam a nem kicsi hátsóm a harminc centis baba medencében és ezredszerre magyaráztam el a Lénusnak hogy a 34 fokos, fertőtlenített vízből akkor sem iszunk a játékmerőkanállal ha előtte jól megfújjuk a vizet hátha forró és meg ne égesse a szánk. Mindezt úgy hogy közben vágyakozva pislogtam a jakuzzi felé. 
De persze aztán nagyon gyorsan összecsiszolódtunk és élveztünk mindent. Ha belegondolok ahogy Lénus kacag és boldog hogy van neki való pancsoló, már mardos is a lelkiismert hogy egy pillanatig a felnőttekhez vágytam a jakuzziba. 

Képek lesznek, meg folytatás is. :-)

A szobánk


A kád


Apa szerelmeivel


Lili a magasban

8 megjegyzés:

  1. Hú de jó nektek! :) Jól hangzott nagyon, amiket írtál. A "de jó lenne egy picit felnőttesen kikapcsolódni" érzés elég ismerős, múltkor 3-asban voltunk a strandon, és nem állt másból, csak Hanni csúszdázásából. Persze, cuki volt, meg öröm volt nézni, de azért szívesen bementem volna Embörrel a szaunába vagy valami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felnőttesen, majd nem sokára...pár év...hamar elmegy....igaz? :-)

      Törlés

  2. Ez nagyon jó kis hely! Én is irigykedek! :-) Amúgy megfigyeltem, hogy a férfiaknak egy nyaralás sokkal fárasztóbb, mint egy sima hétköznap, amikor csak este van gyerek. :-) Babin is látom, hogy vasárnap este már nem annyira bánja, hogy másnap leléphet dolgozni. :-))) Én ezért is gondolkodok erősen rajta, hogy jövőre négyesben vagy kettesben menjünk... illetve nyilván mennénk mindenképpen négyesben, de szerintem megszavazunk pár napot kettesben is, csak ugye ott a lelkiismeret is... de addigra már a kicsi is nagyobb lesz, hátha...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kell is kettesben én is vágyom rá! Jövőre én már dolgozni fogok...örülök ha együtt tudunk szabin lenni, mert a bölcsi is leáll, a suli is, a szabi meg korlátozott...:-( anyu meg dolgozó ember... szóval hasznaljátok ki míg lehet a kettesben nyaralást! :-)

      Törlés
  3. Szuper helynek néz ki!!! Épp a hétvégén mondtam anyunak, hogy 16 hónapja nem sétáltam egyet a pasimmal. Nem sokat, csak egy-két órát olyan szívesen töltenék én is "felnőttesen", de nem megy, mert akkor ki lenne Dorkával... Nagyon hiányzik most már a kettesben töltött idő is, meg hát az sem lenne baj, ha az ember kicsit egyedül is lehetne pár órára néha önmagával, mert úgy is kell töltekezni szerintem... Szóval megértem az összes gondolatodat. Az a két gyönyörű a kádban...:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én vigyázok a Dorkára szívesen, ha elmennétek vacsizni, vagy moziba, vagy üldögelve egymás kezét fogni! :-)

      Törlés
  4. Szuper helyen voltatok!!! Tényleg "nehéz" gyerekkel nyaralni. Mi amikor Kehidán voltunk a nyugágyon való fekvés, és olvasás hiányzott. :D Ne furdaljon egyáltalán a lelkiismeret, hogy ilyenekre vágysz, ez teljesen természetes és normális dolog.

    VálaszTörlés
  5. Köszi..olyan jó ha más szerint is természetes!:-)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)