2013. augusztus 12., hétfő

Nyílt levél

Valakinek szól ez a levél, egy embernek akitől sokat tanultam az életről.
Tőle kaptam egyszer egy meleg illatú Virágos könyvet, abba kezdetm leírni elsőként a gondolataimat.
Olyan mondatokat őríz a kis fa borítasú notesz amikre szükségem lesz még, nemcsak nekem, hanem az életem folytatásainak is.


Hogy miért teszem fel ide ezt a nagyon is személyes levelet?

Nem tudom, tán mert szeretném átadni az érzést. Lehet hogy csak elvarázsolt a zene, vagy úgy érzem itt is helye van ennek a pàr sornak mert nagyon rólam szól, egyszer biztosan meglesz ennek is a pontos miértje.
A dalt meg köszönöm Babinak, nála találtam. 


Szia Gábor,

egyszer kérdezted tőlem és az Évától hogy mikor éreztük utoljára, azt hogy élünk.
Bevallom, akkor nem értettem. Aztán a betegségem után, a műtőből toltak kifelé és fájt minden levegővétel. Akkor tudatosult bennem hogy milyen fontos levegőt szívni a tüdőnkbe.
Mikor lejtőn gurulok lefelé, ez az emlékkép megállít és visszafordít mert azt érzem hogy boldog vagyok, mert megsimogathatom a gyerekeim haját. 
Most megtaláltam az érzéshez a dalt is és Te jutottál róla az eszembe, meg akarom veled osztani.
Mindenképpen hallhassd meg kérlek.Csukott szemmel a legjobb! 

http://m.youtube.com/watch?v=nAwDPmalScE&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DnAwDPmalScE

Köszönöm, puszillak

V


2 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a zenét... és ezt a nőt is... minden száma eszméletlen... és mindnek üzenete van... amúgy nem nálam találtad? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, benne is van a posztban, hogy köszönöm Neked! :-)

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)