2013. március 17., vasárnap

7vége

Csütörtök 21 óra

- Na, akkor holnap szobacsere? (én)
- Ááá, cseréljünk? Ne várjuk meg míg melegebb lesz? (Isti)
- Hm. Nem is tudom. Essünk túl rajta.( én)
- Én egy későbbi időpontra gondoltam.(Isti)
- Ja végülis igazad van.(én)
- Akkor holnap azt fogjuk csinálni amit a legjobban szeretünk! (Isti tenyerét dörzsöli.)
- ???? (én)
- ???? (Lili)
- SEMMIT! (Isti)

Azért kicsit persze szöszmötöltünk,Léna megtanult tisztán ugatni, a Pedrót is így hívja reggel "vah-vah", takarítgattunk, ámuldoztunk és álmodoztunk, vásároltunk, gumicukrot zabáltunk, kacsát sütöttem, de nem lett olyan jó, mert nincs karácsony, gyerekeket csodáltunk, meg amit már megírtam tegnap és tegnapelőtt. DE alapjában véve ilyen láblógatós hétvégénk már nem tudom mikor volt utoljára és ebben a gyerekek is partnerok voltak. Mit mondjak? Nagyon jól esett. :-)

1 megjegyzés:

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)