2013. március 26., kedd

A mai éjszaka

21:30 Gyerekek alszanak, Lili még egyszer jön pisilni
22:40 lefekszem
22:45 interneten megnézem Isti mikor ért oda Németországba, mert nem jelzett és én aggódom
23:13 - ra várható a gépe landolása, azt megvárom
23:15 a net szerint Isti leszállt (a repülő)
23:25 Isti sms-t küld érkezéséről (még egy óra út áll előtte a hotelig)
23:30 elaludni akarok, álmos vagyok
23:40 Léna szopizik, pár kortyot csak (beindult a fűtés kicsit száraz lett a levegő)
24:00 Isti hív, nem jó a hotel a száma, keressem ki neki
00:01 keresem
00:10 nem jó az a szám se, írjak a hotelnak hogy tartsák a szobáját
00:15 nem jó a hotel honlapja sem, keresem az e-mail címet
00:25 megvan, írok
00:57 Isti sms, hotelhoz ér
00:59 utolsó sms váltás
01:14 anyu eszeveszetten horkol
01:40 anyu köhög, hangosan
01:48 a kutya kimegy, kopog a körme
02:00 a kutya bejön, nagyon kopog a körme
02:30 anyu orrot fúj, hangosan, nagyon hangosan
03:11 anyu a tűzoltózenekar egymaga (nem egy szobában vagyunk)
06:30 Lili kel
06:45 szendvicset készítek
07:15 Lili elmegy anyuval suliba, busszal
07:30 most lefekügyek, vagy úgyis kel mindjárt a Buci???

Na ezt csak azért írtam le, mert amikor ma sajnálattal néznek rám hog milyen fáradt vagyok, biztos éjszakáztam a Pici miatt, akkor majd védően megsimogatom a kis buksiját.

2 megjegyzés:

  1. ajjaj! :((( Bár sokkal többet én sem aludtam, én tényleg az én Bucim miatt, meg nálunk Ricsi horkol (tűzoltózenekaros hasonlat nagyon jóóó!!! :D ) És a másik "mázli", hogy a Ti Bucitok ezek szerint fél 8-kor még alszik... nézd a jó oldalát, amennyiben legalább ez jó oldalnak minősül.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálok hogy Ti sem aludtatok. De ez elmúlik ám, tudom biztosan és azt is hogy ezt elfelejti az ember. :-) Lilis tapasztalat. :-)

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)