2013. március 2., szombat

Fontos

Kedves Mindenki!

Blogvilágunkban Karfiol- nak, illetve a Kisbabájának nagy szüksége volna anyatejre.
Karfiol nagyon szeretné és küzd azért hogy kislánya minél tovább anyatejet kapjon.
A Kicsi három hónapos. Anyukája teje reméljük csak átmenetileg de kevés.
A baba a tápszert nem fogadja el, illetve egyet megeszik, de attól iszonyatos hasgörcsei vannak. Ha valakinek van felesleges anyateje, fagyasztott vagy még fejhető és szívesen adna el,kérem kommenteljen nekem hogy kapcsolatba léphessünk.
(Engem KisBucim "leszív", fejni alig tudok, soha nem ment igazán.)
Nagyon köszönöm! :-)

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm, Napsugár! Ha csak napi 100 ml lesz, már az is nagy segítség lenne. Győrben nincs anyatejgyűjtő állomás, a koraszülött osztályt mondták, hogy onnan "kolduljak", mert oda hoznak, de nem fogom elvenni a piciktől a tejet. Ha valakinek lenne felesleges, amit úgyis kb. a mosogatóba öntene, szóljon és megegyezünk, ha megbízható...Sosem hittem, hogy erre kényszerülök nagy törvénytisztelőként, de de. És a babám az első, lesz, ami lesz...:)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Sajnos én nem tudok segíteni...Mi voltunk a koraszülöttön és ott úgy megy, hogy az otthon lefejt tejet(ugye tanácsos 3 óránként fejni) nem lehet bevinni, csak az ott lefejtet kaphatják meg a babák. Én a helyedben kitennék egy érdeklődő levélként, van-e valakinek felesleges? Nem mindenki fagyasztja le...Én adtam volna szívesen, de sajnos nekünk már nincs elég...
    Remélem találsz segítséget!
    Kiakasztó, hogy Győrben nincs anyatejgyűjtő!
    Anna

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, Anna! :) Nem merek kitenni érdeklődést, mert csak egy "jóindulatú" ember kell, és már indul is a büntetőeljárás ellenem, pedig szerintem mindenkinek a saját felelőssége...Küzdünk a tápszerekkel, most épp 2 fajtát keverek Adélnak, kap espumisant, gripe watert, coliefet, bio gaiát, aloe verát, ill. laevolacot, hogy ne fájjon annyira a hasa és tudjon kakilni is, de még ebből a kevert tápszerből is sajnos csak keveset eszik meg. Már csökkent a súlya is sajnos. Talán ha tudnék a tápszerhez anyatejet is tenni, könnyebb lenne az átállás, jobban tolerálná...De sajnos alig van tejem- kb 100at tudok egész nap kipréselni magamból-, korábban sem volt sok, de 2 és fél hónapos koráig valahogy sikerült megoldani, hogy elég legyen. De aztán neki is több kell már, ill. nekem a szoptatás alatt szedhető fogamzásgátló azt a keveset is elvitte...Most abbahagytam a szedését, vettem Moremilk kapszulát, iszom a görögszéna teát, a karamalzot, eszem a rántottlevest, darástésztát, de sajnos úgy tűnik hasztalan...Adélka pedig folyton éhes...:(

    VálaszTörlés
  4. Nem hittem hogy ez ilyen nehéz. Mindenol hírdetik hogy anyatej, anyatej, anyatej....aztán itt egy anyuka, aki AKAR és egy ekkora város és vadászni kell a tejet.
    A praktikát amiket most alkalmazol kell hogy működjenek csak kell egy kis idő a szervezetednek. Próbáld mellre is tenni, azt mondják az is jó, hátha menne Adélnak.
    Szorítok. Puszi
    u.i. NAGYON BECSÜLLEK!!!! Védőnőnket felhívom tud- e valakit.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi Szandra!! Az e- mail címed miatt levegyem a megjegyzést? Vagy csak az e- mail címet is tudom törölni?
      Nagyon rendes vagy! köszi!

      Törlés
    2. Még valami. Zsebibabék vagyis Zsebianyuka és feji a tejet! :-) Ő is nagyon rendes! Nagyon meg vagyok hatódva! :-)

      Törlés
    3. Igazan nincs mit. :) Nalunk most ez nem igazi ertek, Adelnak meg fontos.
      Most indul a csomag Bucka-apaval es Mokkaval :)

      (azt megkoszonom ha a mailcimet leveszed :) )

      Törlés
    4. Szandra megjegyzése így hangzott, másolom mert példaértékű:

      Sziasztok!

      Fagyasztóban van nekem kb 3 x 120 ml. Nem sok, de ez is valami. Kis aventes pohárkák. Október végén tettem le, mikor a fiam 5 hónapos volt. Szívesen nektek adom, az Árkádnál lakunk. Több sajna nem lesz mostanában. Már gondolkodtam, hogy elhasználjam főzelékekhez, de tudjuk nélkülözni ;)

      Esetleg még őt kérdezd meg szerintem: http://kicsizsebibabank.blogspot.hu/
      végigcsinálta az anyatej leadós tortúrát, úgy rémlik, hogy nagyon sokat fagyasztott le az elején, de arra már nem emlékszem, hogy lett-e gazdája a sok anyatejnek.
      Szurkolok nagyon!

      Szandra

      Törlés
  6. Kedves Szandra! Nagyon megköszönnénk, ha tényleg tudjátok nélkülözni a lefagyasztott tejcsit! Írok e-mailt Neked, mi a Batyinál lakunk, szóval nem is messze! NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!!!!

    VálaszTörlés
  7. Ó istenem! Januárban dobtunk ki egy szatyor fagyasztott tejet, igaz, már elmúltak félévesek, de akkor is... Minimum négy liter volt, de szerintem még több is... :((( Nekünk szerencsére nem kellett akkor. Nekem most épp annyi van, amennyi a lánykámnak elegendő reggelre és estére (meg éjszakára nyugtatóként), de szerintem az Kicsi Karfiolbabának nem is lenne igazán jó, hisz Dorkám már elmúlt 10 hónapos és az összetétele nagyon más már, mint amire Pici Adélnak szüksége lehet. Nagyon nagyon szurkolok Nektek, egyébbel sajnos most nem tudok segíteni, legalábbis ebben a témában... Szegény Ti...:((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szandra holnap viszo a tejet!

      :-)

      Tényleg az eszembe se jutott nem mindegy milyen koru babára készül a tej...
      Köszi a szorítást! :)

      Törlés
  8. Nagyon szépen köszönöm Nektek!!!! Doki szerint egyébként mindegy, milyen korú a baba, akitől kapjuk a tejet, hisz pl. a tápszert is akár 1 évig eszi ugyanazt a csecsemő...Én nem tudom, igazából ezen nem is aggódom, nagyon örülünk SZandiék tejének is, s délután Zsebibabáéktól is megkapjuk.:)

    Fantasztikusak vagytok, nagyon köszönjük!!!!

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)