2013. március 3., vasárnap

Kiskutya

Léna kiskutyát utánoz, na nem ugat csahol vagy csontotveszik, hanem HARAP!
Mindent....már nagyon félve dugom neki oda a mellem is. Attól félek hogy egyszer nagyon megharapna én reakcióként, akaratlanul fejbekólintanám.
Mindent megrág. A játékait is, a kanalát, a kezem, a ruháin a patentokat. Megharapta többszörösen a Lilit és a kutyát.
Nyála folyik és ámában fájdalmasan fel- fel sikít.
De hát már van nyolc teljesen kibújt foga (kergetem is a fogkefével :-)), meg egy szemfog csücske. Végére akartam járni a dolognak és egy életem egy halálom beletúrtam a szájába.
Határozottan áttört a jobb felső egyik zápfoga, nem tudom hányas számú...a többit illetően pedig:egy bizonytalan,kettő 'duzzadt mint az állat fogíny státuszban' van.
Tegnap visszaszerezte a kutyától az egyik, soha nem használt cumiját (Lénus pár alkalom kivételével egyátalán nem cumizott), majd a szájba vette és boldogan szopni kezte.
Én gyorsan elvettem tőle, ne már most szokjon rá 10,5 hónaposan.
Aztán ma este a cici harapdálós eset után ( fertőtlenítettem a cumit persze), a szájába dugtam.
Meglepődött kivette a szájából és egy hirtelen mozdulattal az egyémbe dugta és úgy nézett hozzá, szemöldökét ráncolva mint aki azt mondja: "nesze basszus, ebből nem jön semmi!"
Aztán mikor már nagyon fáradt volt, fogta a kezében a cumit és úgy aludt el.
Amúgy nagyon aranyos, napközben tudományos kutatásokat végez azt illetően hogy ami belefér a nagydobozva az belefér - e a kisdobozba is? Pakol. Ma átpakolta a vajaskenyér darabkákat a poharába. Hihetetlen de egyedül eszik. Balkézzel, de ez még változhat. Nagyon ügyes. Kivette a kanalat a kezemből és elkezdett nagyon szépen enni vele.

Lili vizelete NEGATÍV! ÉLJEN!
Kérte írjak neki matek és magyar feladatokat had gyakoroljon, mert felmérőt írnak. Egyfolytában gyakorol.(Kire üt?)
Tesire is, gyertyát csinál és bukfencezik.
Nagyon csinos, farmerszoknyát szeretne. Húsvétra vadásztam neki egy mp3 lejátszót Angry Birds madarasat, igen ő már ilyen nagy lány.
Sokat is nyúlt, már csak egy fejjel kisebb mint én. Olyan nagy már! - bruhaahaa, a Léna is ilyen hamar meg fog nőni....és én akkor az őrlületbe fogom kergetni a törődésemmel az Istit. Vagy veszek öt kutyát.
Tudom hogy nem ér hogy a Lénáról többet írtam, de most ott volt több irní való.

Csütörtökön egyik kollég búcsúbuliján voltam. A szomorú esemény ellenére (felmondott), nagyon jól éreztem magam. Szuper volt látni a kollégáimat (akik felnőttek), nagyon jókat beszélgettünk.
Mikor hazajöttem Léna rámvetette magát, hangosan közölte félig panaszosan félig haragosan hogy " dadadadddaaadda". Aztán éjjel is ellenőrizte hogy megvagyok- e és pénteken állandóan mellette kellett lennem. Szeparáció na. De nem bánom. Lilit már nem viseli meg ha nem lát két órán át, hamarosan Lénát sem fogja.

Pénteken Isti volt szintén búcsúbuliba. Olyan állapotba jött haza, amilyen állapotban nem szeretem (az állapotot nem szeretem, Istit igen).De mindegy,egy éve kétszer igenis megengedheti magának. Készítettem neki ki vizet az ágy mellé, többször ránéztem az éjjel.
Meg aztán,ma meg úgyis neki fájt a feje.

Holnap ÁLLATKERTBE MEGYÜNK!



Kérem aki nem olvasta az ez előtti bejegyzésem, tegye meg, nagyon kellene anyatej Adél babának. Köszönöm.

8 megjegyzés:

  1. Léna überbrutál ügyes, Lili pedig nemkülönben. Anyósod... hát... nem tudom, mit mondjak. Ezek szerint nem csak nekem vannak gondjaim a párom idesanyjával. Nem akarsz mégis beiratkozni valamikor a tanítóképzőbe? :D Hihi, csak viccelek ám!! :D Csak nem akarok csúnyát írni, mert mégiscsak Isti anyukája. Szánnivaló szegény, csak az a baj, hogy Veled szívóskodik...:(( A lényeg, hogy Isti mindig álljon ki érted/melletted és akkor baj nem lehet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon rossz tanár lennék ám...hihetetlen türelmetlen vagyok! :-)

      Törlés
  2. Engem se nagyon visel el az anyós...de hát a jópofi az muszáj a gyerek kedvéért mert a béke kedvéért meg mert a férjem ANYJA... nem véletlenül jöttünk el. Mondhatom,hogy Ő miatta. Volt,hogy nagy pocakom volt lekurvázott és elküldött,hogy MA MÁR NEM ALUDHATSZ ITT... na.... és most meg kenyérre lehet kenni..De nem miattam hanem a gyerek miatt. Mert szereti és tudja ha összeveszik én nem keresem...csak ő szívja meg mert nem láthatja a gyereket.

    Az én témámban is lenne kérdésem...És még soha sehol sem hagytad a gyerekeket? Nem sértődnek meg a nagyszülők?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lénust egyenlőre csak apjára hagyom, vagy anyu vigyáz rá ha dolgom van.
      Lili bölcsis korában aludt először mamáknál, eleinte nagyon rossz volt, mindig hiányzott. Aztán utána már könnyebben viseltem.
      Szóval majd ha úgy érzed készen vagytok rá akkor enged máshol aludni és ezen nem kell megsértődnie senkinek.

      Törlés
  3. Napsugi, én sokat gondolkodtam ezen a témán, tudod, Gergő miatt is...Remélem, hamarosan elmondhatom élőben, mire jutottam, de egy biztos: nem olyan kegyetlen az anyósod szerintem, mint hiszed, s nem ellenség az egész család. Tudom, hogy nem is gondolod így, csak...Bocsi, ezt le kellett írnom, remélem, kifejthetem majd.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság Eszti, hogy igazából én tudom mi történt és miket nyeltem le, soha nem fogom ide leírni mert tisztelem az Istit, nagyon. Nem is tudom miért írtam le ezt az utóiratot is. Lehet le is veszem. De a Gergő is máshogy látja az anyukáját és a családját és én is másként éltem meg mint meny hidd el. Persze szívesen meghallgatom amit mondasz, de én már nem akarok változtatni a jelenlegi helyzeten, mert jól vagyunk. Néha eszembe jut, de egyre ritkábban.
      De folyamatosan el akart engem írtani az anyósom az Istitől. A közös ismerősünknek meg majd akkor hiszek el bármit is, ha azt látom hogy lép a keresztlánya felé ( tudom miattam nem tud, ez a szöveg mert én ilyen meg olyan vagyok) de kérdem én, hát nem tudja hogy az esetek 90 százalékában hol van x napokom a gyerek, amikor anyósom megy érte a suliba? Egyszer nem kereste meg ott sem szeptember óta, névnapján nem hívta fel és ez a gyerekemnek kurva rossz volt, szóval hagyjuk Eszti, bonyolult ez és nem lihegem túl.

      Törlés
    2. Értelek. Bocsánat, hogy belekotyogtam.:) Pusssz!

      Törlés
    3. Semmi baj, tudom hogy jó szándékkal írtad! :-)

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)