2013. március 16., szombat

Tehetetlen

Megőrjít hogy tőlem karnyújtásnyira emberek fagyoskodnak és éheznek, csecsemők és kisgyerekek is, és én nem tudok mit csinálni.
Éjjelente halkan, de szoktam hallani az autópálya moraját most néma csend van....
Olvasom a Facebookot, osztom amit lehet, főleg gyerekes és beteg emberek kéréseit.
Ma neki indultam, összeraktam minden babakaját, pelust és törlőkendőt, vettem a kisboltban vizet és nem jutottam csak a Tescóig.Borzasztó állapotok uralkodnak! A torkomban dobogott a szívem, mindenhol autók, kétségbeejtő.
Holnap reggel már lesz bolt, vásárolok, Isti meg elviszi. Ő jól vezet.
Lili már rámkiabált hogy hagyjam abba, hisz nem tudunk mit csinálni és ő már így is olyan szomorú. Azóta magamban morgom és utálom ezt az egész helyzetet.
Öcsém fél ötkor ért haza, hajnalban. Úgy sikerült neki, hogy egy elakadt buszt kihúzták az árokból Balonypéterdnél majd egy hotoló mögé állították. Tesóm is felszálllt a buszra így jutottak be Győrbe a hótolót követve. A plázánál letette a busz, azt mondta olyan szél és hideg volt, azt hitte mire hazaért hogy tényleg nincs füle, mert lefagyott. Pedig nem nagy a távolság.
Szóval mikor elolvastam hogy összefagyva és kiéhezve de hazaért megnyugodtam.
De mi van a többi emberrel? Most sokakért aggódnak. Mikor kapnak megnyugvást? Néztem az autópályát (ráláttam szemből) állnak a kamionok mint a dobozok. Hihetetlen.
A facebookon pedig a szidó emberek felháborítanak, meleg szobából könnyű okosnak lenni.
Nem akarok semmit és senkit elitélni ( milyen jogon és alapon tenném) de nincs könnyű dolga a hivatalos szerveknek, mindehová kell a segítség, az autóktól mozdulni nagyon nehéz. A hótolóknak meg nincs szárnya.Nem könnyű na, nyílván sokan nem is vették komolyan hogy tényleg ilyen idő lesz hisz március van és örültünk a hosszú hétvégének. Egy rendőrrel beszéltem, aki akkor húsz azaz HÚSZ órája dolgozott már. Becsülök mindenkit aki segít, aki ott van, aki tesz. Szorítok mindenkinek hogy hazaérjen, a gyerekekért megszakad a szívem, nagyon.
Nagyon jó hogy ennyi sok segítőkész ember van, Győrbe csak a Lajta úti gyűjtőhelyre vittek ezren adományt.
De ugye hazaér mindenki? UGYE NEM LESZ ÁLDOZAT?????

U.i. Kisöcsém (29 éves), tegnap Veszprémvarsány után akadt el, kb 4 kilometerrel, onnét gyalogoltak be az orkán szélbem és hóesésben Bakonypéterdre.
Reggelre így nézett ki a Veszprémvarsány tábla.
Szóval elsülhetett volna ez a dolog rosszabbul is. Akárki is vigyázott rá tegnap, köszönönöm neki.


3 megjegyzés:

  1. igaza van a lányodnak.. az idegeskedés teljesen felesleges, csak a saját idegeidet őrlöd, másokon ezzel NEM SEGÍTESZ.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megértelek, nekem is kijött jópárszor a könnyem, amikor olvastam a Fb-on gyerekes autósoknak kért segítségekről. Szörnyű helyzet volt..

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)