2013. március 7., csütörtök

Ez van

Lénus ma kora este kidőlt, kicsit kevert volt a napunk mert délre mentünk tanácsadásra.
Most meg felkelt és úgy nézem kialudta magát...
Közölte velem hogy kér memmemet (újabban ahogy kinyitja a szemét enni kér), hoztam neki egy csokitlan túrórudit ő meg szépen beletömködte a nagyzebra nem létező szájába. Legalább tudja hol a zebra szája és hogy ott eszik.
Egyébként érdekes ez a zebra, ilyen formaválogatós bedobálós és a hátsóján kell kivenni a kocka, csillag és egyébb formákat, ja és a farka csörög (a kis pervez).

A tanácsadásra amint beléptünk Léna vad integetésbe kezdett, gondolta hogy mehetünk is.
Persze én vagyok a kegyetlen anya és hagytam hogy megmérjék (9,5 kg majdnem és ez kaki után és kaja előtt). Majd a doktornő megerősítette hogy négy örlő foga jön egyszerre, itt- ott már kocognak is. Szóval jogos a két pont az éjszakai felriadásokért.
Marhán megsértődött hogy megvizsgálták, bőszen intette a pát, majd szinte felmászott rám és mikor biztonságba érezte magát elkezdte a mérges és morcos arcát vágni, ami olyan cuki hogy jól kinevették.
Ez már tetszett neki éskegyesen megeresztett egy félmosolyt.
Vettem neki egy szuper direkt örlő fogakhoz való rágókát, már kétszer szereztem vissza a kutyától ugyanis ő már nem fogzik.
Elnevezett engem is, anyannya vagyok. Biztos nekem szól, mert csak nekem mondja. Engem utánozva ütögeti maga mellett a kanapét ha azt akarja hogy a Pedró felugorjon melléje.
Pedró babakeksszel erősen motiválható.
Egyébként már az utcán is felismeri a kutyákat a vah vah- okat, sőt a kutyaugatást is felismeri.
A minap a mi ebünk előszobába piszkítása kapcsán megdöntöttem a négy métres futás világrekordját. Ugrani még nem merek ekkorát. Azt láttam csak hogy Léna kinézi magának a Pedró előszobában szégyentelenül elhelyezett végtermékét és nekiiramodik hogy elkapja...én voltam a gyorsabb, de egy hajszálon múlt.

Licikém írás dogája 97,5 %, egy hibája volt, betűkből kellett szavakat alkotni, leírta azt is hogy "sós" vagyis duplázott az esset és az már nem okés. Olvasás és matek 100%.
Teljesen fel volt ma dobva, annyira meghatódom még mindig hogy ilyen nagyon fontos neki a Léna.Vettem is neki még egy csomag Luna kártyát, annyit rendezgeti őket, számszerint emelkedő sorrendbe, küln vannak a cserekártyák. Listát vezet, ÍRJA hogy kivel melyik kártyát cserélte ki és melyik hiányzik még neki.
Tegnap kaptam tőle egy wc gurigából készült baglyot. Ő maga gyártotta a szobájában.
Olyan ügyes!!!!!!

Holnap Isti tényleg ittthon marad velem ami nagyon jó mert visszatért a hipochonder hajlamom.
Nagyon fáj a bal oldalam, valószínüleg elfeküdtem mert mindig úgy szoptatok, áthajlásos módszerrel a jobb mellemből is. Vagy meghúztam, mert ott cipelem a 9 és fél kilóst, meg a hordozót is a bal karomom viszem.
De persze beparáztam hogy tutira infarktusom lesz.
Amit meg is kaptam, ma háromszor. Annyira beparáztam az infarktus gondolatától hogy rögtön légszomjam lett. Volt már álkapocscsont ( na ezt a szót hogy írják?) rákom, tüdőembóliám is (kigugliztam)....
Ráadásul a Léna ma megharapott, montam is neki hogy az "anyád mindenségét", aztán elszégyeltem magam, hogy miket beszélek neki. Dehát én vagyok az anyukája szóval az én mindenségemet.

Valahogy lazítanom kéne agyilag.

De most tényleg mitől fáj a bal oldalam?


u.i. Léna a fáradtság legkisebb jelét sem mutatja. A vetődést gyakorolja éppen, olykor megszakítja a gravitáció tanulmányozásával.Az a szerencséje hogy úgy de úgy de úgy imádom!:-D

2 megjegyzés:

  1. Szerintem Te is elfeküdted, mint én a múlt héten...Zsibbadt a bal karom 3 napig- sőt, néha még most is-, naná, hogy én is szívinfarktust vízionáltam...:)) Remélhetőleg Isti majd megnyugtat. Legyen csodaszép napotok! :)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)