2013. március 6., szerda

A nyugalom ára

Az elmúlt napokban nyűgös voltam. Megvan az oka is, de talán megint csak túlreagálok dolgokat, össze is kaptunk az Istivel (már megint nem is tudom miért) meg és főként ez a baj, iszonyat keveset alszom mostanában már megint. Most a Lénus is benne van a dologban (rohadt fogfájdalom!). Istinek is feltűnt hogy most "jaj de nagyon szeress most" állapotba kerültem és azt mondta péntekre szabit vesz ki (remélem nemcsak képzelődtem hanem tényleg mondott ilyet, és most nagyon nehezemre esik hogy ne keltsem fel és ne kérdezzek rá).Szerintem egyébként a hormonjaim is dúlnak. Szülés óta még nem jött meg ismét, ami persze kicsit sem baj, de peteérésem az már lehet (az ikrek is így lettek), észrevettem hogy a feltételezett középidő előtt vagyok 2-3 napig extra nyugtalan, nehezen alvós, ideges és morgós, aztán rá egy hétre tele leszek pattanással mint tini koromban.
Tehát a lelkemben rohangáló hullámvasút levitt a nagyon mélyre, én meg ebéd után kávéval a kezemben beintettem neki és azt mondtam: nem hagyom magam!
Csodaszépre felöltöztettek Kisbucit magamat annyira nem, de felvettem az új gatyám, ami 38- as és egy kicsit nagy. Így vágtunk neki gyalogosan a nagy Tescónak meg a Müllernek.
Az jó kis séta. A cél a hátsóm kerekítése mellett omega- 3, vas és magnézium vitaminok beszerzése volt. Nagyon úgy érzem pótolnom kell a fentieket, mert lehet hogy nem elég most a multiviamin és a c - vitamin, lehet hogy a rossz hangulatomhoz és az éjszakai ébredésekhez, nálam is és Lénánál is közre játszik hogy ki vagyunk vitaminailag ürülve. Lehet nem is a fogával van baja....Majd beszámolok hogy hatnak- e.
Nagyon jót tett a séta meg a levegő.Egy kihaltabb részen is el kellett haladnunk, itt már messziről kiszúrtam egy hajléktalannak tűnő, de ezer százalék hogy tök részeg embert. Jó előre megálltam és elkeztem integetni a másik irányba és jó hangosan el keztem mondani a Lénusnak, hogy: Ott jön apa, látom már, integet! Nem tudom miért, de tökre megijedtem attól a pasitól, olyan furcsán bámult, hát előadtam a "jön apa" magánszámomat, a pasi meg tovább is ment. Azt hiszem a Lilinek is megtanítom eme megtévesztő hadműveletet. Parás vagyok no.

A levegő, a mozgás mellett a shopping is jót tett. Nagyon jó kislány voltam nem vettem semmi feleslegeset. A kék- fehér nejlonzacskós boltba imádom az akciós pultot, találtam két jó dolgot is.
Egy sportkocsi takarót, 1150- re akcijózva, igen jó, vannak rajta tépőzárás rögzítők, hogy a gyerek ne tudja lerúgni magáról a takarót. Ha belegondolok hány és hány plédet hagytam el így a Lilivel anno, akkor most rengeteget spóroltam. A másik szuperságos dolog amire ráleletem egy
olyan de olyan de olyan de olyan jó hálózsák, amilyet én még nem láttam, kétezerért adták megakcióba. Az anyaga puha és habkönnyű, a formája, a cipzárja, a logikája...óóóó! Még egy hőmérő is van hozzá hogy lássuk nem - e azért nyüsszög a gyerek mert melege van. Én az 1- es vastagságot vettem meg, ami 20-21 fokos lakásban hivatott helytállni. Most ez nagyképűen hangzott, de én is csak most tudtam meg hogy van 0,5- ös, 1-es, 2- es és 2,5 - es hálózsákvastagság.
Itt van ez volna az, a Brendonban 11 000- ért adják. A miénk fehér egy macival, mert gondolok az öcsémékre, mindenből unisexet veszek.
http://www.brendon.hu/Products/Details/38350

A Müllerbe vettem Luna kártyát a Lilinek, meg megvettem a húsvéti édességeket mert azt úgyis meg kellene.

Szóval nem vettem semmi feleslegeset! Sőt! A nyugalom ára így megállt 8000 forintból.
Ráadásul jobban is vagyok! :-)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó vásárt csináltál! Én sem tudtam róla, hogy ilyen számozásai is vannak a hálózsákoknak. igaz, nálunk az összes hálózsákot Nagyi készítette. :))))
    Nyűgösséget megértem. Én a menstruációm megjötte előtt pár nappal vagyok tiszta feszült. Peteéréskor nekem úgy fáj a petefészkem, hogy majd meghalok. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor biztosan Nektek vannak a világon a legjobb hálózsákjaitok, mert eleve szeretettel és gondoskodással készülnek! :-)
      Utána nézek ennek a mensi dolognak, hátha van rá valami jó szer és megírom. :-)

      Törlés
  2. Teljesen jól leírtad a mostani állapotomat, lehet nekünk is shoppingolni kellene valamit. Csak a legtöbb helyre nem férünk be babakocsival, ahova szeretnék menni.
    Jó kis sétát tettetek Lénussal! :) A mozgás öröme is meg volt akkor! Ez apás ötlet nagyon jó volt, ma már nem lehet elég óvatosnak lenni sajnos. Hőmérős hálózsák, wooow :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem hamar kijössz ebből a nemjó állapotból! Mertbez tényleg olyan nem jó...drukkolok magunknak! :-)

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)