2013. március 26., kedd

Holnap

Isti hazaért! Éljen!
:-)
Tegnap voltam fogadóórán, ahol megtudtam hogy a Lili okos, értelmes, szorgalmas, ügyes, szépen és hibátlanul dolgozik,kiemelkedően tájékozott,érdeklődési köre hatalmas DE sokat beszél és nyüzsög ő a "helyi rádió" (tiszta anyja). Dolgoznunk kell a dolgon hogy ne kapja meg azokat a "pofonokat" amiket én kaptam a szájmenésem miatt. Ez a feladat kicsit megijeszt mivel magamat is nehéz kordában tartanom.

Lénussal voltunk a Bölcsibe, jó lesz,érzem.

Holnap megyünk a Balcsira (vagy nem, majd Holle Anyó eldönti). Még soha nem láttam télen a Balatont, vagyis havasan nem láttam soha a Balatont. Mármint nem a vizet, a tájat.
Brr...
Meg vagyok zavarodva, bár nemcsak én, a hétvégén volt a tévében a 'Denis a komisz karácsonya' című film....na megyek is, leszedem a tojásfát és feldíszítem a fenyőt.

Március huszonhatodika van. Ahogy a képen is látszik.


2 megjegyzés:

  1. Virág! Szívemből beszéltél. Tegnap néztem a tojásfát, miközben szakadt az ablakban a hó és arra gondoltam, hogy basszus, veszek 3 szál fenyőágat és égő nélkül feldíszítem :))))
    A Denis, a komisz karácsonyán már végképp röhögtem ,ost, mert ezzel párhuzamosan nekem is eszembe jutott! Tiszta karácsony!!!! :))))

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)