2012. szeptember 12., szerda

A sebész

Végre eljutottam a sebészhez. Szóval tuti műteni kell, de nem ég a ház, szoptassak nyugodtan, addig meg diétázzak. A pici kövek rosszabbak mint a nagyok, mert összeállhatnak és elzarhatják az epeutakat, mindenféle gyulladást okozva ezzel.
Nagyon szimpatikus ember volt olyan akire rá meri bízni magát az ember lánya.
Ami meglepett, kerek perec kijelentette hogy ő bizony 50000 forintot kér a műtétért. Állami kórhazban, tb- re.( Minek is fizetem én a nem kevés tb-t?)
Szóval ott tartunk hogy nem hálapénz van, hanem előre tarifa...
De kérdem én mi van ha valakinek nincs pénze? Ahogy most nekünk sincs rá. Akkor maradnak a kövei akármilyen durva szövődményei is lehet a dolognak?
Most gondolkozunk hogy mi legyen.

Az érvek a fizetés mellett:
- a doki nagyon pozitívan és megértően állt a kisbaba és szoptatás témakörhöz
- ha fizetünk, kérhetem hogy max. egy éjszaka kórház legyen
- kérhetem hogy pénteken legyen ( ne kelljen az Istinek szabit kivenni)
- kérhetem a külön,vagy kétágyas szobát hogy be tudja hozni a Lénust és tudjam szopiztatni, akár éjjel is had maradjon az utazó ágyában.

Ellenérvek:
Nagy felháborodás,hogy a feljebb említetteknek alanyi jogon mint tisztességes tb fizetőbembernek is járniuk kellene.

Gondolkodom. Amúgy bejelentkezéstől számítva két hónap a műtét. Ennyit kell legalább várni.

Lénuskám náthás.
Lili kosarazni fog.
"Celebünk"a mi és egy másik lakás között vacilál. Reménykedünk.

3 megjegyzés:

  1. Ebben csak az a jó, hogy őszintén megmondta, ez a helyzet. Nem korrekt, hogy mint tb fizető ilyen legyen, de még mindig korrektebb, mintsem két hétig húzná a vállát és idétlenkedne, amíg észre nem veszi magát az ember. A hála pénzzel nekem nincs semmi bajom, de akkor ha tényleg hálából adja az ember önként dalolva, mert nagyon elégedett a szolgáltatással. Mifelénk is ez megy. Vagy kerek perec megmondják az orvosok mit mennyiért, vagy megsúgják az asszisztensnők.

    VálaszTörlés
  2. Ki ez és hol? Kardirex vagy Pamok?

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)