2012. szeptember 4., kedd

Első nap az iskolában


-Na Lili milyen a suli?
-A suli jó, csak nagy a tömeg,meg sok a hülye.


Persze aztán volt részletes beszámoló is. Mindenről.
Én alig aludtam múlt éjjel.
Annyira izgultam.
Lili is nagyon izgult.
Aztán délelőtt aludtam egy nagyot a Lénussal hogy gyorsabban teljen az idő és ne gondoljak egyfolytában a Licikémre. (Persze most nem tudok aludni. )
Jókedvűen kaptam vissza délután a nagylányom:-) meg nagyon lelkesen.
Isti két és fél órát töltött a szülőin. De mosolyogva jött haza. Ó,le a kalappal előtte. Szorgosan jegyzetelt a noteszába a piciny kis iskolai padban ülve. Itthon aztán " jelentett".
Én meg megcsináltam a házi feladatokat, amiket a szülőknek adtak fel szülőin. Élvezem.
Komoly iskolás nagylány komoly szülei vagyunk.
Lénuska meg csak mosolyog és mosolyog. Bátorít bennünket hogy jól csináljuk amit csinálunk. A szülőséget.

Legalábbis nagyon remélem.

1 megjegyzés:

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)