2012. szeptember 5., szerda

Bye bye Facebook

Ma töröltem a nyílt facebook oldalamat.
Amikor rákérdezett a rendszer hogy tényleg akarom- e, kicsit megremegett az ujjam.
Olyan volt mintha valami kedves dolgot dobnék ki a szemétbe.
Pedig az utóbbi időben már idegesített. Lógtam rajta. Számoltam a like- okat.
Órákig tudtam dühöngeni azon hogy miért kap több tetsziket a süteményem fotója mint a gyerekemé. Miért kap több tetsziket a Lénus mint a Lili? Mert baba?( Persze senki nem mondta hogy pakoljam tele az oldalt képekkel.)
Kezdtem függő lenni. MEGIJESZTETT! Túl sok ismerősöm lett. Olyan is, aki igazából az életben meg sem ismer. Legalábbis remélem hogy azért nem köszön.
Aztán azon kaptam magam hogy az arckönyvön keresztül tartom a kapcsolatokat.
Pedig én szeretek mailt írni, sőt én találkozni és beszélgetni is szeretek! De mennyire! Tudom az idő! Amiből mindenkinek kevés van.

De akkor is....most lázadok éppen.

Mindemellett teljes mértékben becsülöm is facebook jó tulajdonságait. Sok örömet is adott. Rátaláltam emberekre a múltból, jó volt látni mi van velük, mi lett belőlük.

Most azon morfondírozok hogyan fogom megakadályozni hogy a lányaim facebook függők legyenek.


P. S. Karfiolnak pedig offline, live szeretném megnézni a kerekedőjét!
Dr.BB- nek meg offline, live akarom látni a nevetését.

4 megjegyzés:

  1. Valamilyen szinten megértem a döntésed, de sztem amíg ezt így belátod, addig nincs mitől félned...

    Az offkine-live megtekintésben benne vagyok, csak most nálam is idegbaj van, cukros lettem és a doki inzulinoztatni akar, pedig "csak" 7-8 közt van a legszarabb érték, az is reggelente, más meg 12-nél sem kap inzulint...Szóval egy hete csak önmarcangolok, szorongok, aggódom meg éheztetem magam, ami szintén nem jó, de remélem ma sikerült normális válaszokat kapnom a "miért" kezdetű kérdésekre a dokinál...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó nagyon sajnálom.

      Törlés
    2. Nem tudom én mit tennék. Olyan nehéz dolog ez. Nagyon elszomorodom mindig mikor ilyet hallok, hogy ezt a csodás állapotot nem engedik problémák felhőtlenül élvezni, pedig az minden nőnek járna! A Lénánál én is olyan parás voltam. Állandóan izgultam. Minden szaron felkaptam a vizet. Nem voltam túl jó társaság.
      Egy tanácsot adnék. Ha Te maximálisan megbízol az orvosodban, tedd azt amit ő javasol.
      Én a gyermekgondozás útvesszőjében és a millió tanács osztó e,ber között egy emberre hallgatok, akit kiválasztottam és bízom benne. Minden rendben lesz és hidd egy ilyen szuszogó csomag mindent megér. Isti arckönyvén megírom az emilem, egyeztessünk gyere nézzd meg milyen csoda vár Rád decemberben. Puszi

      Törlés
  2. A Like-ok száma nem oszt nem szoroz. Ezen ne rágódj.

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)