2012. szeptember 2., vasárnap

Szerelemlakat

Sok mindent be kell pótolnom, vagyis le kell írnom.
Van egy listám hogy mikkel lógok a blognak. :-)
Íme az első.

Mielőtt elmesélném viszont kérem azt a két házaspárt akiknek a következő helyeken volt az esküvőjük ne olvassák el e bejegyzést amíg nem találkoztunk személyesen:
SZENTENDRE, ESZTERGOM!!!!!

Három szívünkhöz közel álló párnak is idén volt az esküvője.
Én szerettem volna valami egyedivel megajándékozni őket.
Rengeteget gondolkoztam. Majd eszembe jutottak a szerelem lakatok.
Pécset utánozva Győrben is van helyük a szerelmesek lakatjainak. Az Aradi vértanúk útján. Régi hagyomány ez. Ha két ember összetartozása jeléül egy lakatra írja a nevét és kiteszi a szerelmesek falára, akkor kapcsolatuk és szeretetük egymás iránt örökké tartani fog, igazából persze az ásó kapa nagyharangig.

Vettem is egyszerű olcsó lakatokat ( a díszeseket és kirívókat jó indulatú emberek állítólag leverik), belegravíroztattam a neveket, helyes kis faládába tettem őket.
Persze külön - külön. Vásároltam nagyon szép papírt, amire kinyomtattam a lakatok történetét.

Hát magunknak is készítettem lakatot. Isti hozta el a lakatokat a gravirozóból.
Meglepi volt számára hogy nekünk is csináltattam egyet.
Aztán pár hete ki is lakatoltuk a szerelmesek falára a mi kis fémdarabunkat.
Velünk voltak a gyerekek is. Olyan zavarban voltam! Mint egy teneagger.
A hagyomány szerint a lakatkulcsokat a Dunába kell dobni.
Mi a Rábaba szórtuk, de szerintem az is tökéletes.
Azért megkérdeztem az Istitől hogy ne tartsuk - e meg az egyik kulcsot? ( Ha esetleg le akarná szedni a lakatot mert rámunt). Nemet intett a fejével.
A kulcs vízbe hajigálásnál jelen volt egy barátunk is.
Viccesen megjegyezte az Istinek amikor dobásra emeltem a kezem:
- Na,most eldőlt a jövőd.
(Valami ilyesmit, pontosan nem emlékszem.)

Isti erre ezt válaszolta:
" Múltam és jövőm."
Közben pedig olyan szépen mosolygott.

Hálás vagyok hogy lakatolt velem.

Én hiszek mindannak az erejében amit ez a kis lakat jelképez.
Most már örökre összelakatolódtunk. Múltban és jöbőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)