2012. szeptember 15., szombat

Miért szeretem a hétvégét?

Nagyon nagy váltás nekünk ( nekem) az ovi után az iskola!!!
Teljesen kimerít, ma már el is aludtam reggel. Jó szülő akarok lenni. Még csak két hete tart a suli és én már várom az őszi szünetet. Pedig nem is én járok iskolába.

Minden reggel korán felkelek, elfutok friss kifliért és zsemléért.
Gyorsan kávét főzök, reggelit készítek, tízórait csomagolok, hetente többször rántottát sütök, gyereket (Lilit) ébrezgetek.
Lénuska hol felkel, hol nem. Ha felkel örülünk neki hogy találkozhat a Lilivel és apával.
Aztán útnak indul apa a nagylányával. Én meg leülök egy gyenge kávéval, megnézem a maileimet, elrágcsálok valami reggelit és várok.
Várok, hogy hívjon az Isti hogy Lickámmal minden oké, beért a suliba és hogy jókedvű.
Aztán Lénával alszom egyet. Összebújva ( már amennyire egy babával össze lehet bújni). Ilyenkor alszom a leges -legjobban. Isti, Lili jó helyen vannak, én meg a pici babám szuszogására alszom el.
Aztán persze fél tíz felé felkelünk és kezdődik a nap.
"Beszélgetünk ", mondókázunk, felöltözünk, nevetgélünk.
Ezek után én főzök, takarítok. Mikor mi a dolgom.
Léna a pihenőszékben, vagy a kanapé sarkában csücsülve szokott játszani.
Ha kicsit untakozna, felveszem és együtt "megszereljük" a kutyát. Amit Pedró nagyon jól tűr. A múltkor nem figyeltem és Léna a fülét is megrágcsálta, szerencsétlen kis állat pedig egy nyikkanás nélkül tűrte. Imádja a gyerekeket.
Mi meg őt.
Ebédelek ( utálok egyedül enni, jó lesz ha már a Buci is velem eszik), aztán elviszem Lenát aludni. Míg alszik befejzem a házimunkát. Ahelyett hogy tévéznék vagy olvasnék. Ezeket be fogom ikatatni a napomba!
Szegény Léna akkor alszik a legmélyebben amikor indulnunk kell a Liliért a suliba. Ezzel borul is a napja és össze - vissza alszik. Este tíz körül felkel újabban és virágos jó kedvel udvarol az apjának. Olyan édes ahogy sikogat és legyez a kezével, meg akkorákat vigyorog hogy félek elreped a szája sarka.
Majdnem éjfél mire elalszik. Mondjuk utána nem kel már reggelig, még hajnalban sem.
Több oka lehet a kizökkenésnek, egyrészt a délutáni szunyóka megzavarása, illetve szerintem velünk és főleg a Lilivel és Istivel akar lenni. Hisz napközben őket nem látja. Nem aggódom emiatt, még százszor fog változni az alvás dolog.

Ott tartottam hogy megyünk a Liliért a suliba, előtte rendszerint még beugrunk boltba.
Mikor mire van szükség.
Az iskola előtt mindig zakatol a szívem annyira várom hogy meglássam a Lilit.
Fél négy körül érünk haza.
Átnézem minden lecke megvan - e, írtak - e az üzenő füzetbe, bepakolok másnapra, kifaragom a ceruzákat.
Átbeszélem Lilivel a napját.Ez nagyon fontos!

Aztán levegőzünk.

Ha Isti hazaér, vele beszélgetek. Mert az is nagyon fontos.

Hétkor fürdés amit a vacsora követ.
Lilinek fél kilenckor feküdnie kell. Persze húzza az időt, amiből aztán rendszerint vita van.
De ölelés nélkül nem fekhet le, még akkor sem ha duzzog közben! :-)
Léna is elalszik hamar csak most már harmadik napja tíz körül felkel, ahogy említettem, udvarolni.
De azért jut a köztes órában Istivel egymásra időnk. Még egy film is belefér néha.

Ha Léna vissza alszik, na ja,én nekiállok, netezni, filmezni, olvasni, blogolni.
Mert bagoly vagyok.

Mitől vagyok fáradt?

Mert mindig mindent észben és kézben akarok tartani, mert mindig mindent meg akarok csinálni, mert mindig jár az agyam.

A Lili meg rettenetesen hiányzik napközben.Úgy megszoktam hogy itthon volt velem.(Isti,Te is hiányzol!)
Ez a fő bajom. Szóval ezért szeretem a hétvégét, meg jöhetne már az őszi szünet.

1 megjegyzés:

  1. Te nagyon-nagyon jó anyuka és feleség vagy, imádom olvasni ezt a harmóniát!
    Dorka

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)