2012. szeptember 19., szerda

Létezik a télapó?

Tudom nem vagyok normális, de már egy - két dolog kivételével mindent megvettem az év vegéig eljövendő születésnapokra, névnapokra, mikulásra és igen, karácsonyra is.
Tudom hogy szeptember van, igen. De jön a gyed, a kevés pénz, szóval jobb ez így hogy erre nem kell költeni majd a télen.
Amúgy mindig is idejekorán vásároltam. Aztán persze nem bírtam ki hogy titokban tartsam ki mit kap majd, oda- odaadogattam előre az ajándékokat.
Így volt olyan év amikor triplán kellett ajándékot vásárolnom hogy valami legyen a fa alatt is. Amit a csomagolás terén meg művelek az kritikán aluli.
Legalább ötször csomagolom át a meglepiket. Szeretek csomagolni.

Isti szereti a jó, a nagyon jó pálinkát. Nagy becsben tartja ezt a hungarikumot (is). Örül ha hozzájut valami nemesebb főzethez.
Na én meg rátaláltam a neten a következő pálinkacsodára, amihez persze odaírták hogy "limited edition", ára 9000 hungarikum pénznem körül mozog.
Na én találtam a netem 6500- ért. Csodás. Megrendeltem.
Még meg sem jött, de én már kibarkóbáztattam az Istivel hogy mit kap. Ő persze nem találta volna ki pontosan ha én nem mondtam volna meg neki hogy: egy limiltált kiadású, Pannonhalmi arany nevezetű barack pálinkát fog kapni, amiben igazi 24 karátos aranylemezecskék úsznak mert annyira hú de komoly,meg menő és nemes.
De megmondtam. Hát így majd vehetek neki valami meglepit is, de szigorúan december 24 - én délelőtt és spontán.

Lili oda van az Angry Birds játékért, amit sajnálok meg nem is, de mindegy, szereti is kész. Ő már nem is Z hanem mittudomén melyik generáció lesz. Nekik meg a vérükben van a számtógép, az érintőképernyő meg a net. De van levegőn is, kosarazni fog, imád mozogni és rajzolni, jár iskolába, ír leckét, vidáman görkorizik meg kerekezik, szóval nem egész nap a táblagépen lóg.
Valahogy, mivel nem tud olvasni fogalmam sincs hogyan, de a ráakadt a youtubon egy videóra, ahol egy kisfiú egy Angry Birds -ös kézzel fogható társasjátékkal játszik. Boci, nem is Csizmás Kandúr rimánkodós szemekkel nézett rám hogy neki olyan kell. Mondtam hogy ilyet kicsi országunkban tuti nem lehet kapni. Aztán amikor az apja külhonba utazott, megkérdeztetőle hogy ott van ez a játék? Mert akkor hozhatna....
Ekkor én rákérestem a neten. Az ebay-en kínából postaköltséggel 5700 forint, Angliából, Amerikából a duplája. Meg persze az izgalom hogy ide ér-e, eredeti-e, ha hiányos hová küldöm vissza stb.
Vaterán, meg egy két itthoni internetes áruházban is találtam 9900 forinttól felfelé áron, postaköltség nélkül.
Már majdnem megrendeltem kínából, amikor a gyerekjatekok.eu- n találtam 5600-ért. Lecsaptam rá és úgy hiszem jól tettem mert azóta nincs fent a kínálatban az oldalon. Ma jött meg, szuper jó és magyar nyelvű, Mattel márka és minőség.
Amikor a Lili lement kosarazni, boldogan mutattam meg az Istinek mekkora öröm lesz karácsonykor. Ő meg csak kajánul mosolygott, hogy :
- Mikor kapja meg, ma este? Ha- ha.

Amit meg a hugomnak nem kis utánjárassal beszereztem, nem írom le mit mert olvassa a blogot, annyi a lényeg igen ügyi vagyok na.

Amúgy könyveket amit szintén karácsonyra vettem még a nyáron, nem tudom hová a francba dugtam el. Remélem előkerlnek. Remélem amikor költözünk (még mindig nem jelentkezett a focista).

A végére pedig egy rövid párbeszéd a Nagylányommal, ami nemrég zajlott le közöttünk:
- Anya, most mond meg őszintén és komolyan, de igaziból: Tényleg létezik a télapó??
Válasz: meglepődött kétségbeesett nézés, agytekervények mozgatása, időhúzás na most mit mondjak gondolat halmazzal fűszerezve. Meg a sejtés hogy ma még Jézuska is " terítékre" kerül. Vagyis:
- őőő
-De ki teszi a fa alá az ajándékot?
-Tudod, láttad a mesében amit együtt néztünk tavaly a moziban - felelem izzadva.

- Apa, most mond meg őszintén és komolyan, de igaziból: Tényleg létezik a télapó??
- Hát ha hiszel benne akkor igen.
Gyerek érzi hogy hülyének nézzük és szerencsére valami hirtelenül eltereli a figyelmét.

De érzem nem ússzuk meg....most mit mondjunk neki? Hagyjuk meg a gyermeki hitben vagy jöjjön a valóság ami nem is olyan borzasztó. Hisz olyam szép az ünnep.

Ígérem, húsvétkor nem fogok a mikulásról firkálni!

4 megjegyzés:

  1. Nekem megmondták mikor elsőbe mentem :D Olyan volt, hogy anyuval mi tudtuk a titkot, de hallgatni kellett róla a "kicsik" előtt. Lelkemre kötötte, hogy ne mondjam meg senkinek, hogy én tudom és ettől rém büszke voltam... Nekem mindig az a rettegésem, hogy ha a gyerek így kérdez, akkor valami dereng már. Ha hazudnak neki, abból annyi lesz, hogy egy szelet bizalmat elveszít... majd szépen a többit icipici hazugságonként. Inkább vesszen el a hit a mikulásban, mintsem az anyjában, apjában. A gyerekek nem hülyék és nem is szabad elhülyíteni őket. Más a kétévesnek mikulást mesélni, de ha már dereng a fejecskébe valami... ott nem lenne szabad. Nyilvánvaló... a teória, ne feledjük, hogy gyakorlatilag csak kutyám van, neki meg mindegy a mikulás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Szerintem teljesen helytálló a teóriád, én is így gondolom, majd ha legközelebb szóba jön, na majd akkor.....már kikerestem minden eredetet, szent Miklós történetet, szóval készülök. De a titok dolog a kicsi előtt nagyon jó ötlet. A Zebnek nem hoz semmit a télapó? :-) :-)

      Törlés
    3. nincs szabály :D Volt hogy hozott, volt hogy nem. De neki nem kell magyarázni :D Ha meg ajándékot akarok, legjobb ha megkérdem tőle, hogy "megyünk?"..

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)