2012. szeptember 19., szerda

Rendkívül pozitív

Ma anyu ment a suliba a Liliért. Aztán haza buszoztak. Jött a hugom is, meg egy varrógép. Anyu vállalta minden nadrágom szárának felhajtását illetve javítását. Kirámoltam az egész szekrényt. Sorra próbáltam fel a gatyeszokat és olyan nadrágok lötyögnek rajtam, amik terhesség előttegyátalán nem jöttek rám, maximum combközépig.
Na persze egy jó tizes még így is van rajtam, meg a hasam az kritikán aluli, na de akkor is! Igen örülök.
Nagyon jó hogy itt voltak anyuék. Szuperul elvoltunk.

Miután Lili már elaludt, bementem hozzá hogy kikészítsem a ruháit holnapra. Nagy meglepetés várt. Minden ki volt készítva már, na jó a zokni nem, de ettől függetlenül reggel agyon fogom dícsérni.

Holnap én megyek a Liliért a suliba és mindenki beláthatja hogy igazán be kell ugranom a KIK- be. :-)

1 megjegyzés:

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)