2012. szeptember 16., vasárnap

Ősz + Bejegyzés egy megjegyzéshez

Itt van az õsz, itt van újra
S szép, mint mindig, énnekem.
Tudja isten, hogy mi okból
Szeretem? .......

Na eddig Petőfi, de én így folytatom: IMÁDOM!

Éreztétek a levegőben szálló semmivel össze nem téveszthető ősz illatot?
Annyira friss és üde, olykor érezni vélem azt is hogy közeleg a tél.
Nagyon szeretek ilyenkor kint lenni. Pulcsis kora est volt ma is.
Húú..Vehetem lassan a teákat! Hamarabb sötètedik,én ezt is szeretem. Mert az agyam hosszabbnak érzi így az estéket. Minden porcikám érzi az őszt, annyira feldob, kinőlnek a szárnyaim!
Már csak 76 nap van a legfényesebb, legillatosabb, legvarázslatosabb időszakig: Ádventig.

:-)

A mai napom nagyon jól indult, kaptam egy nagyon kedves megjegyzést Dorkától.

" Te nagyon- nagyon jó anyuka és feleség vagy, imádom olvasni ezt a harmóniát!
Dorka"

Nagyon köszönöm, annyira kedves vagy! Hú dagadt ám a mellem. Jól esett nagyon.

Annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy nálunk sem mindig minden rózsaszín ám! Szoktunk kiadósakat veszekedni. Ráadásul a bővebb családban zajlik most egy csúnya vita. Na erről nem írhatok ( pedig kéne). Meglehetősen sértődős, duzzogós és lelkizős valamint aggódós vagyok, csak az Isti tudja mindezt kezelni. (Szegény.)
Ahhoz pedig hogy most jó anya tudok (próbalok) lenni, nagyban hozzájárul az,hogy jelenleg itthon vagyok. Van időm. Hihetetlen ajándék. Majd ha vissza megyek dolgozni akkor kell nagyon ügyesnek lennem. De a mérhetetlen szeretet erejében (amit érzek a gyerekek iránt) nagyon bízom. Tudom rengeteget hibázok az anya szerepemben, de ennek ellenére bízom a megérzéseimben.
A házasságunk titka pedig talán az, hogy bármit is dobott elénk az élet az elmúlt 11,5 évben soha nem "adtuk" fel egymást. Sokszor könnyebb lett volna elválni, szétmeni. De mindig maradtunk, és soha nem került harmadik a képbe.
Ami most nagyon jó hogy mindent megbeszélünk. Ez régen hiányzott.
Azt hiszem ha a jövőnkre is igazak lesznek a fenti mondatok nem kell aggódnom a kapcsolatunkat illetőleg.
Meg persze szeretem a férjem. Úgy szoktam mondani, akkor is szeretem, amikor nem szeretem. :-)

Kedves Dorka, köszönöm mégegyszer a kedvességedet! Szereztél nekem egy szép napot és kaptam tőled önbizalmat!
Virág

1 megjegyzés:

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)