2012. szeptember 10., hétfő

Egyveleg

Ma Lickám így fogadott a suliban, sugárzó arccal, nagyon kedvesen:

Anyu, anyu holnap jön a polgármester az iskolába!!! Személyesen fogok találkozni Orbán Viktorral!

Olyan édes volt. Aztán persze felvilágosítottam hogy Orbán Viktor kicsoda, de ő a polgármesternek is örül hogy találkozhat vele.:-)

Zárójel: abszulut nem politizálunk itthon, egyszerűen csak örül hogy egy ismert embert láthat ”élőben".
Biztos azt hiszi, hogy a hírsek mások. Azt nem tudja elképzelni miként nem olyanok mint mi. Legalábbis én így gondoltam gyermek koromban.
Mióta egyszer egy kávézóban a mellettünk lévő asztalnál ült Keresztes Ildikó, azóta tudom hogy ők is isznak kávét.....
Na szóval értitek.:-)

Ha már celeb. Ma ismét megnézte a lakást a "focistánk", a feleségével.
A hölgy nagyon szimpatikus, kedves, helyes és barátságos lány. Egyátalán nem Victoria Beckham. Szerintem neki nem tetszett annyira a lakás.
Akkor is örültem hogy találkoztam velük. Nagyon szimpatikus házaspár.

Egyébként tegnap Tatán kirándultunk. Csodaszép város. A várba lépve megrohant a múlt. Szinte éreztem ahogy körül ölel. Imádom a történelmet. Még mindig azon jár az agyam micsoda élet lehetett a vár falai között.
Egyszer úgy szeretnék megnézni egy várat, hogy beengednek a titkos folyosókra, a lezárt területekre.

Nagyon izgul a család. Lili a polgármester miatt, Isti az új munkahely miatt meg a lakáseladás miatt, én szimplán a lakáseladás miatt.
Léna is nyugatalanul alszik, de szerintem neki "csak" a foga jön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)