2013. január 26., szombat

A kutya ügy

Ugye októberben Perdrónak menyasszonya lett. Több randi is volt, mert biztosra mentünk.
A kislány kutyát egy ismerősünk ajánlotta.
A kutya utód nemző randik után pár héttel, váratlanul találkoztam a Pedró szerelmének a gazdájával. Valamikor novemberben. Akkor azt mondta nekem, nem vemhes a kutyus.

Január elején az ismerősöm " gratulált" a Pedrónak az apasághoz, fia lett és lánya.
Bosszantott hogy nem jelentkeztek hogy születtek kiskutyák, mert ugye megegyeztünk hogy egy kutya árát vagy egy kutyust adnak ha sikeres a fedezés. Bosszantott, de nem pörögtem rajta.

Aztán hétfő délután kopogtak az ajtókon. Nagy meglepetésemre ott állt előttem a szuka kutyus gazdája egy idegen nővel, annak a fiáival és a lány kutyájukkal, nem akit már Pedro lerendezett már az ősszel, hanem egy másik kutyával.
Mondták hogy azonnal fedezni kéne, mert " utolsó napos" a kiskutyus.
Én jeleztem hogy nekem nagyon nem alkalmas, vendégeket várok, jó lett volna ha megbeszéljük.
Pedró ezalatt viszont már akcióba is lépett.
Aztán a nő előadta, hogy lett ám kutya, de csak egy és az is elpusztult, mert ráfeküdt az anyakutyus, ki is színezte a történetet, hogy milyen szomorúság volt.
Nem szóltam semmit. Gyerekeim előtt nem vitatkozom.
Nagyon rosszul éreztem magam míg nálunk voltak. Nem tudtam mi zavart. Utólag rájöttem.
A kisfiú, aki velük volt, Lili korabeli, egy vékony kondi cipőben volt, abban a latyakos hideg időben, a kutyán viszont volt egy minimum tízezer forintos, rózsaszín, nagyon extra és téli kutyakabát!
Na, én is imádom az állatokat, na de akkor is na.....

Aztán "kedves" vendégem végképp ott vágta el magát hogy felkapta és elkezte puszilgatni a Lénát.
Én nem bírom az ilyet. A gyerek persze sírt én elvettem tőle és kurv@ rondán néztem és már nagyon tűrtőztettem magam. Aztán közölték hogy szerdán jönnek akció ismétlésre.
Alig vártam hogy elmenjenek, végig az járt a fejemben, hogy " nyuginyuginyugi Lili érzékeny, nincs vita, befogod a szád". Még búcsúzóul megemlítették hogy elviszik ám a Lénát mert hú milyen édes, aztán a puszilgatós nő közölte hogy majd ő jön babázni.
Már rázott az ideg, becsuktam az ajtót utánuk végre és arra gondoltam, hogy hú de elszívnék egy szál cigit! De azonnal! Persze nem gyújtottam rá ( már 2 éve), cigim sincs, nem is lesz.
Mikor lehiggadtam rájöttem hogy szerdán megint jönnek. Na ne...
Hívtam a csajt, nem vette fel. Aztán írtam neki sms- t hogy ne jöjjenek. Udvariasan.
Semmi válasz. Újra hívtam, semmi. Újra sms, semmi válasz. De nem jöttek.

Aztán ma megtudtam az ismerősömtől, hogy van élő kiskutya, csodaszép, 45000- ért adták el.Jövő héten kerül a vásarlóhoz. Valamint megtudtam azt is, hog a Pedró képével reklámozták a neten, mert ugye a Pedró nagyon pici és ez a tulajdonság felfelé nyomja a yorki árát.
Szóval a képembe hazudott. Hogy hihette hogy nem derül ki?
Azt sajnálom a legjobban hogy a Lilinek meg lett ígerve hogy megnézheti az újszülött kiskutyáknak. Most tényleg nem a pénz, de ez olyan egy kicsit, mintha megloptak volna.
Átvágtak. Szemrebbenés nélkül és még egy másik kutyát is idehoztak.
Isti holnap felhívja, nekem nem menne a tárgyilagosság. Mert a Pedró képét azonnal le kell venniük a netről, nem adtam rá engedélyt hogy a kutyánk reklámozza.
Túlreagálom?

Én ide tehetem:


11 megjegyzés:

  1. lenne egy kis hozzáfűzni valóm, de inkább magánba küldeném. Ha van kedved, dobj meg egy emaillal az az@agyragobogar.com címen

    VálaszTörlés
  2. ...

    Szomorú. Nagyon gáz, hogy ilyen emberek vannak akiknek egyrészt van pofájuk ezt megcsinálni, majd nemhogy elsüllyednének szégyenükben, de megcsinálják még egyszer - és milyen stílusban... :(

    (legalább Pedrónak volt egy jó napja... ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt mondta az Isti is. Bár azóta mióta itt voltak ül az ajtóban és sír. Holnap szétlocsolok az ajtó előtt gyöngyvirág illatú felmosószert, hátha maradt valami kutyalány illat...

      Törlés
  3. Ennyire mocsok embereket... egy ismerosunk jart ugyanigy, mint ti. Allatorvossal karoltve sikerult megegyezni a masik tulajjal es 200 ezerrel lettek gazdagabbak. Ez akkora gerinctelenseg foleg annak fenyeben, hogy tudom mennyibe kerul a fedeztetes.
    A masik: nekem eszembe nem jutna mas gyereket felvenni, osszecsolni plane nem kerdezes nelkul...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pláne nem influenza járvany idején!

      Törlés
  4. Ez felháborító úgy ahogy van kutyástól, gyerekestől. Be ne engedd őket!

    VálaszTörlés
  5. ó Istenem! Nem hiszem el, mekkora rohadékok vannak! Bízom Istiben nagyon, remélem lett eredménye, hogy ma felhívta őket!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem hívta, úgy elcsúszott a napunk, utaztunk, nagyszüléknél voltunk, elaludtunk...holnap majd, beszámolok! :-)

      Törlés
  6. Hát gratulálok hozzá, hogy képes voltál türtőztetni magad, nekem nem ment volna. Úristen milyen emberek vannak???????!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyerekek előtt nem veszekszem, Léna tuti megijedne a hangos szótól, ezért tudtam tűrtöztetni magam. :-)

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)