2013. január 31., csütörtök

Mindenki beteg

Léna egyetlen egyszer, hétfőn este volt lázas. 38,4 volt a hője ami egyből lement a kúp hatására. Nem náthás, egy kicsit sem. Nem köhög. Étvágya jó, nagyon is jó.
Volt egy láza és magához képest nagyon nyügi, ezért biztos ami biztos elvittem orvoshoz kedden.
Számítottam egy picit piros torokra, mivel hétvégén fájt a torkom.
Nagyon meglepődtem mert mindket füle és a mandulài vannak begyulladva!
Most már a kedve is jó, csak éjjel alszik nyugtalanul.
Vettem neki fülmelegítő sapit, két számmal nagyobb volt csak, de elhoztam hogy azonnal használhassuk. Egy hajgumival kötöztem mag a sapka tetejét hogy ne essen le Kisbucim fejéről.
Aztán kiderült hogy jó hogy nagy ez a sapi, mert kedd estére a Lilinek is fájt a füle (néha fájt picike gyerekként a füle, rendszerint úszás után, amúgy nem volt fülfájós) lázas lett.
Most felváltva hordják a "fülsapkát".
Szerintem most is a suliból jött a baci csak mivel Lickám erősebb már, később jött ki rajta a betegség.
Az én fülem is kezdi, soha nem fájt még a fülem. De nem vészes.
Léna sem sír, néha felszisszen, ebből gondolom hogy annyira nagyon nem fáj neki.
Lili is azt mondja elviselhető.

Utálom hogy betegek.

1 megjegyzés:

  1. Istenkém!! :(( Jobbulást mindnyájatoknak!! Lénus olyan a képen ebben a sapiban, mint egy kis citromsárga sütőtök ! :) Még ez is jól áll ennek a kis angyalnak! :)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)