2013. január 17., csütörtök

Világkörüli út (avagy még mindig szentimentális vagyok)

A héten még nem voltam a Liliért a suliba. Merthogy a hó, meg az autósok és hűha, apa aggódik.
Mivel nem veszek részt ezért emberekkel teli nyüzsgésben, sokat fantáziálok.

Holnap elvileg végre én megyek Lickámért, mert délre tanácsadásra is mennünk kéne a Lénussal, de ezt majd eldönti a reggeli időjárás.
Ráadásul ezeregyszázötvennyolc éve nem látott Éva barátnémmel lenne "randim" este egy kávézóban és én nagyon vágyom egy csajos dumálásra meg hogy lássam az Évit.

Jelenleg öt percenként nézegetem az időjárás oldalakat, hátha kiderül mi lesz holnap, de mindegyik időjós görcsösen ragaszkodik a húsz centi hóhoz. (Egyébként annyira szeretem a havat hogy ha meghiúsulnak a holnapi programjaim azt is megbocsájtom neki. Nem lehetne hogy a közlekedési útvonalak felett ne essen? Most komolyan, képesek vagyunk a holdra felmenni, ez miért nem megy?)

Szerencsére van egy nagyon jó kis alkalmazásom ami az időjárast mutatja animáció segítségével. Azért szerencsére mert hihetetlenül lusta vagyok felállni, odamenni az ablakhoz, felhúzni a redőnyt és kibámulni az ablakon. Olyan puha és meleg a takaróm. :-)
Nem mellesleg, azért soha nem vagyok lusta hogy megnézzem be van- e rendesen takarózva a Lili.( Léna zsákban alszik.)
Hála a sok időjárást hobbiájul fogadó embertársamnak a remek kis alkamazás 99, 9 %- ban tényleg a valós jelenidőt mutatja. Ó bárcsak meg tudnám mutatni, milyen szépen esik virtuálisan a képernyőn a hó.

Namármost felfedeztem egy új funkcióját a programnak, ami a földünket mutatja.
Konkrétan felülről látom a földgolyót és az ujjammal tudom mozgatni.
Úgyhogy most jöttem meg éppen Ausztráliából ( oké tudom hogy ezt a Google is tutin tudja, DE én most azt is tudom hol esik, hol fúj, hol milyen az időjárás - oké, ezt is tudja a Google, de ez akkoris jobban tetszik).

Egy pillanatra elképzeltem hogy milyen lenne ha én irányhatnám az időjárást. Nem beszélnék senkinek sem hatalmamról, de jelentem, az biztos hogy nem lennének hurrikánok, árvízek, szélsőséges viharok, kánikulák, kemény fagyok, ÉS nem esne itt nálunk holnap este tízig a hó.

Na most megyek, indulok New Yorkba!

Update:
Mégiscsak kinéztem az ablakon, nem is vagyok lusta (oké, pisilnom kellett) , gyönyörűen esik, sokkal- sokkal szemben mint virtuálisan. :-)

Update 2.
Reggel 6:45: Kinéztem az ablakon, hóból van az autónk és szakad. Nem megy itt senki sehová!




9 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Remélem egyszer majd megismerhetlek személyesen is, annyira szeretem a gondolkodásodat, a gyermeteg lelkedet... így a blogon keresztül úgy megszerettelek! :) (Dóri)

    Ui.: Már gondolatban tervezek egy blogos talit tavaszra... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui: Mondecaste én voltam.... bocsi (céges, nem léptem ki)

      Törlés
  3. Én ugyanezt akartam írni, mint Dóri :)

    VálaszTörlés
  4. Nagy pofátlanság lenne, ha kérnék Tőled egy email címet? Nagyon megköszönném!! :)

    VálaszTörlés
  5. Most aztán nagyon pironkodom ám kedves lányok! Annyit tudok csak írni hogy én is megszerettelek Benneteket meg babáitokat!Tényleg jó lenne tavasszal egy találkoző! :-)

    VálaszTörlés
  6. Mi is beneveznénk a kisasszonykámmal a blogtalira,ha jöhetünk :) Jó titeket olvasni, és követni, ahogy a picurkáink fejlődnek!

    VálaszTörlés
  7. Nagyszerű, akkor tavasszal szervezünk egyet!!! :)
    Dóri

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)