2013. január 29., kedd

Hideget!!!

Oké, tudom hogy mínusz tízenöt fok éjjel és mínusz tíz fok nappal igazán kemény időjárás.
De úgy tíz napig csak kibírnánk, felöltözni fel lehet.
Mert a tartós nagyon hideg kinyírna mindenféle vírusokat, bacikat, földben megbúvó káros rovar bábot (nem tudom a pontos kifejezést, én:biológia = 0:1).
Úgy kitakarodna a levegőből az influenza is mint a sicc. Ebben a nem tartós, nem nagyon mínuszban csak elszenderednek a kórokozók, aztán amint plusszba szökik a hőmérő higanyszála máris életre kelnek és támadnak. Rohadékok!

Azt vettem észre a suliba jobban elengedik a gyerkeket kicsit betegecskén, "nehogy lemaradjanak" felkiálltással. Lili folyamatosan hordja haza a takony és torokkórt.
Múlt héten csütrtök és pénteken nekem fájt a torkom úgy mint az állat. Léna ma estére belázasodott, sírdogál álmában. Gondolom a torka fáj, annyira sajnálom.
Lilit felvittem ma a védőnőhöz nézze meg a vizeletét, mert "forró és fáj neki a pisi".
Nem teljesen negatív.

Holnap orvoshoz viszem őket.
Ááááááá!

(Megnyírtam a kutyát! Kiskutya ügyben nincs fejlemény.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)