2013. január 10., csütörtök

Röviden

Ne tessék kiröhögni, de a Youtubon elkeztem nézni a Szomszédokat az első részétől.
He- he tök jó. Gyerekként úgy csöppentem bele a 100 000- dik résznél. Izgalmas az elejét is megnézni.

Ma busszal mentünk a Liliért a suliba. Kenguruba vittem a Lénust, 9kiló jelenleg.
11-kor indultunk a buszra, fél 2- re értünk haza.
Most olyat érzek éppen amit még soha, izomlázam van a vállaimban, a hátamban és a karomban könyékig, nem is, el vagyok zsibbadva teljesen.
Lénus amúgy nagyon élvezte a dolgot.
Visszafelé a Lili táskáját is hoztam egy darabon, igen nehéz, de szégyen nem szégyen, félúton visszaadtam a gyereknek, mert nem bírtam el.
Amúgy is nagyon fáj a fejem, hülye hideg ( vagy meleg? ) - front.

Éjjel kettőkor kelt Buci mert bekakilt. Ez a legrosszabb éjjel, mindig felébred tőle. Fél ötre dőlt ki.
Energia szintem = nulla.
Remélem legalább valamennyi kalóriat elégettem plusszban, mert a karácsony marhára nem tett jót a hasam körfogatának.

Most gyakorlom a Lilivel a vereset a szavalóversenyre, aztán jöhet a Szomszédok harmadik része. :-)

2 megjegyzés:

  1. Szavalóverseny...A régi szép idők...Milyen érzés így újraélni? Fantasztikus lehet, hogy már Lili veszi át a stafétát...Nagyon drukkolok neki!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó érzés! Az az érdekes hogy én soha nem terelgettem a versek útjára, nem neveztem be versenyre, semmi ilyesmi....aztán mégis valahogy a versek birodalmába keveredett. Azért is érdekes, mert az írást meg olvasást utálja, matekból meg elképesztően jó és imádja. :-D

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)