2013. január 24., csütörtök

Titok - update

Ma kettőkor közösen szorítottunk a tesómmal az iskola mellett a szavalóverseny ideje alatt.Ma volt az iskolai 1-2. osztályos döntő, osztályonként 3 gyerek. Csak elsőből van négy osztály.
Négykor aztán vártuk hogy Lili végre kijöjjön a suliból.
A tanító nénije éppen jött és megsúgta nekem, hogy Lili a harmadik lett, DE még nem tudja!
Holnap lesz az ünnepélyes eredmény hírdetés.
Azért elpityeregtem magam, vagyis csak könny szökött a szemembe, mert Lili hamarosan feltűnt az iskola kapujában.
Szóval én tudom és nem mondhatom meg neki! Persze rajta kívül mindenkinek elmondtam.
Ki kell bírnom...
De csendben vagyok, mert nem szúrhatom el neki a meglepetést,
és azt hogy elismerik a suli előtt. :-)


Már tudja, boldog, ragyog.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes nagylány Lili!
    Édes titkod van! :)

    VálaszTörlés
  2. Éljen!!! Éljen!!! Okos, ügyes Lili!!!!

    VálaszTörlés
  3. Én is pityeregtem, mert elképzeltem milyen lehet ilyen büszkének lenni.... gratulálok!!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Nektek! Virág

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)