2013. január 15., kedd

Szentimentális

Stars Hollow- ban szeretnék lakni. Takaros kis családi házban, az Istivel és a lányokkal. Lili biztosan szívesen járna Miss Patty táncstudiójába. A kávefüggő férjem biztos törzsvendége lenne Luke kávézójának. Imádnák a Teli fesztivált, a Köttusát, a Tűzgyújtó fesztivált. Én a Szitakötőben dolgoznék, Isti Gypynél, vagy lenne egy cége. Imádnék vitatkozni Taylorral és Kirkkel. Állandóan Sukie főztjét enném és tanulnék tőle.
Meg kell találnom a mi Stars Hollowat itt Győrben, mert biztos a szemem előtt van csak nem vettem még észre.

4 megjegyzés:

  1. Ez olyan jo volt olvasni. Almodtam egy vilagot magamnak en is ... Regen nem gondolkodtam ilyeneken ... Valahogy az ember belemerul abba, ami van ... Keg jo, hogy vannak ilyen fejbekolintasok, mint ez a bejegyzesed.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokáig nem tudtam miért nézem olyan sokat ezt a sorozatot, amellett hogy vicces, kedves...
      Rajöttem, nincs benne erőszak.Nem kell benne félni támadástól, súlyos büntettől.
      Hol van ilyen?

      Törlés
  2. Én pont így vagyok Everwoods-szal.... :) Ez a régi blogomból egy 2010-es bejegyzés: http://missdmindennapjai.blogspot.hu/2010/11/everwood.html :) (Dóri)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nem is tudatosult bennem hogy Te vagy Miss D! Még ma végigolvasom a régi blogod! Köszi :-)

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)