2013. január 7., hétfő

A lustaság összeragasztja az ember szájszélét

A minap történt hogy észre vettem hogy függöny bigyója amibe a karnisrudat kell dugni, elszakadt.
Én igazán nagyon lusta voltam hogy előszedjem a varrókészletet, felmásszak az ablakba, leszedjem a függönyt, megvarrjam, a varrás miatti gyűrődéseket kivasaljam majd persze nyútózkodásos technikával vissza is tegyem a helyére azt a fránya ablaktakarót.
De marhán zavart ahogy ott lógott. Nagyon szomorú volt szegény függöny.

Legyőztem a lustaságom felét, felálltam egy székre és félig megbillentettem a karnist hogy elérjem a szakadt részt. Tű és cérna helyett egy pillanatragasztó volt nálam gondolván összeragasztom a hibát, varrás helyet.
Persze a pillanatragasztó tetejét nem tudtam letekerni, mert már rég odaragadt a tubushoz (mert mindig rettenetesen hanyagul tekerem vissza a kupakot).
Ezért megpróbáltam elcsavarni a ragasztó testét, hogy az oldalán jöjjön ki a ragasztó.
Sikerült, ráfolyt a kezemre és összeragadt két ujjam. Sikerült ugyan szétnyitnom őket, de nagyon fájt. Újra kinyomtam egy cseppnyi ragasztót és mivel fájtak az egyik kezemen az ujjak, a másikkal meg le kellett emelnem a függönyt, betettem a pillanatragasztó cseppes tubust a számba hogy szabaddá tegyem a kezeimet.
Hát így ragadt össze a szám (széle).
Nem részletezem, nagyon fájt amikor hosszú percek után rászántam magam hogy szétnyissam az ajkaimat.
A vége meg az lett hogy előszedtem a varrókészletet és megvarrtam a függönyt.

6 megjegyzés:

  1. :)))) jaj sajnálom, hogy fájt, de elképzeltem az egész jelenetet és nagyon nevetnem kellett.

    VálaszTörlés
  2. :D :D Tiszta Bridget Jones.....

    VálaszTörlés
  3. Ezen beszakadtam!!!!! :)))) Nagyon komoly sztori!!!! Dórinak tökéletesen igaza van! Liz

    VálaszTörlés
  4. :D ::D Jaj, ez nagyon nagy!!!!! :D :D Bocsi...:D

    VálaszTörlés
  5. :-) Innentől leírom az összes bénázásom! Ígérem! :-D

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)