2013. január 2., szerda

Harmincnégy éves lettem én

Ma. Fél kettő körül.

Isti sajnos dolgozott, helyette egy kis univerzális ajándék ( pénz) és egy nagyon kedves levélke várt a konyhaasztalon. A múltkor kinéztem magamnak egy kabátot, de még vaciláltam a méreten ezért meg az ára miatt sem vettem meg. Ezért kaptam a zöldhasút, Isti egy órával akart volna meglepni, mert az nincs nekem. Isti ritkán ír, egy tíz éves szerelmes cetlijét meg a tavalyi karácsonyi levélkéjét a mai napig őrzök a pénztárcámban, ez a mai is odakerül.
Tavaly is pénzt kaptam meg, előtte is és hozzá szabadidőt. Egyedül csavargós, csak magamnak vásárolós, nézegetős, ráérős szabadidőt.
Megszoktam már hogy nincs hangos, bulizós születésnapom. Január másodikán mindenki még a szilveszteri mulatság és harmadnaposság illetve álmosság terhe alatt próbál létre térni.
Na meg az első munkanap az ünnepek és a szabadság után....
Ez van. Már megszoktam és szeretem a magam kis szülinapi óráimat.
Amikor Isti hazajött én neki is indultam a piroskabát beszerző kiruccanásnak a nagy Tescóba.
Aztán valahogy ma már nem kellett a kabát, olyan izének láttam magam benne.
Felpróbáltam egy csomó felsőt, egyik sem állt jól (az ünnepi kajálás, ugye- ugye...).

Gondoltam beugrom a Dechatlonba veszek inkább egy dzsekit, mert az nincs.
Aztán észre vettem egy ékszer üzletet és hirtelen nagyon vágyakoztam egy órára.
19:30- kor léptem az üzletbe. Csodálkozva néztem a sok ketyegőt.
Az eladónő beszélgetett a szomszéd üzlet eladójával.
Én már tíz perce nézegettem a vitrineket, amikor a szőke idősebb nő megszólított:
- Segítehetek? - Éles és ugyanakkor nagyon flegma volt a hangja.
- Igen, az az óra nagyon tetszik, csak pont nem látom az árát.
- Olyan 12 - 13 ezer körül van- felelte a nő.
- Felpróbálnám!
Nagyott sóhajtott és kelletlenül kinyitotta a vitrinajtókat.
Összesen négy órát néztem meg, talán ötöt. Kiválasztottam egyet, majd mondtam hogy azt kérem. A nő némán állt, nagyon zavarhattam.
Aztán amint a pulthoz mentünk hogy fizessek, megláttam egy órát és nagyon beleszerettem.
- Elnézést, most vettem észre, inkább azt kérem, nagyon tetszik!
A nő hangosan felszisszent, sóhajtozott, lecsapta az órát a kezéből és a vitrinhez trappolt.
Ránéztem, nagyon bunkó volt.
- Ha ötvenig nem írom be, akkor nem tudok órát eladni és akkor nem tudok nyolckor bezárni! Hadarta. Fogalmam sem volt miről beszél, ennyit mondtam:
- Tíz percet vártam, míg szóra méltatott mikor bejöttem.
Csapkodott, az órámat belevágta egy dobozba.
Elkértem a vásárlók könyvét, aztán mégse írtam bele. Elég volt a nő ijedt arca.
Negyvenhétkor jöttem ki az üzletből.

Holnap már a Lili is megy suliba és ezzel végérvényes vége van az ünnepeknek.
Sajnálom. Jó volt, dehát idén is lesz karácsony!
Még egy évem van és egy hónapom aztán Léna bölcsis lesz én meg dolgozó ember. Nem várom, szeretek itthon, ki fogom élvezni ennek az évnek minden pillanatát mert a tervek szerint több ilyen nem lesz.
Lénus nagyon mozgékony lett.Jön a hetedik- nyolcadik foga. Egyszerre megint. Közben az ötódik- hatodik is alig bújt ki még. Szóval fogzunk, nagyon fogzunk.

12 megjegyzés:

  1. Boldog Születésnapot Drága Napsugár!!!!
    Az ilyen minek megy kereskedőnek, soha nem értettem....
    Nekünk még egy fogunk sincsen.... mármint Ádámnak... :)
    (Dóri - Kicsipacás)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dőri! :-)
      Fogak miatt ne aggódj, majd előbújnak! Ez nagyon egyéni. Sőt én úgy gondolom minél később annál jobb. Lili nagyon gyorsan fogzott, el is romlottak a fogai, mert valami anyag nem fejlődött ki neki rendesen a korai fogzás miatt.

      Törlés
  2. Kedves Virág!
    Nagyon Boldog Születésnapot kívánok!
    Hangulatos lett az éves videótok, átjön, hogy milyen boldog család vagytok, Te pedig nagyon szép! :)
    Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Dorka, most nagyon elpirultam, a Te megjegyzéseid mindig nagyon feldobnak.
      Ami a szépséget illeti, azon a fotón Maros Kata msester sminkes dolgoozott rajtam és profi fotós fotózott.
      www. nikaa.hu és http://sminkstudio.com/
      A kismama fotózáskor készült a kép.
      Köszönöm!

      Törlés
  3. Köszi Vicky, remélem jól vagy.

    VálaszTörlés
  4. Drága Napsugár! Kicsit megkésve, de nagyon boldog Születésnapot kívánok!!! És gratula a szép órához és a hidegvéredhez (paraszt eladócsaj!). Jó húzás volt a Vásárlók Könyve, hehe...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :-) Nagyon kedvesnek tetszik lenni! :-)

      Törlés
  5. Nagyon boldog szülinapot kívánunk!!!
    Ezek a kis írott emlékek valódi kincsek, én is nagyon szeretem őket!

    Óra: Én vagy ott hagytam volna órástól mindenestől vagy beírok. Amíg mi belőlünk él, addig talán vegye a fáradtságot, hogy dolgozzon, főleg hogy ekkora a munkanélküliség, és kevés az emberek pénze.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm. Igyekszem vissza tenni a videót a napokban és jelzek. :-)

    VálaszTörlés
  7. Boldog születésnapot! :) az óráról pedig Isti jusson ezentúl csak az eszedbe! ;)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)