2013. január 19., szombat

Szaloncukor

Borzasztó dolog történt!
A karácsonyfánk szaloncukor mentssé vált!!!!!
Az a rettenetes benne, hogy én tettem azzá... ( igen még megvan a fánk, mert majdnem olyan csodás még mindig mint szenteste, bejött ez a concolor fajta, lehet majd hímestojásokat aggatok rá húsvétkor).

Igazából a Lili félévi bizonyítványáról akartam írni, de nagyon fáradt vagyok és így méltatlan arra hogy arról írjak. Holnap pótlom.

Viszont azt szeretném megosztani hogy az én csodás nagylányom a szavalóversenyen tovább jutott! :-D

Holnap jövök a hóvárépítés után, merthogy holnapra ez a tervünk. :-)

A fotó apuék kertjében készült.



5 megjegyzés:

  1. Gratulálok Lilinek ( a bizi miatt is, mert én már láttam :))) )

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen!

    VálaszTörlés
  3. Ó, hát sok gratula Lilinek, mondanám, hogy kár volt izgulnia, de ez biztosan máskor sem lesz másként! Nagyon büszkék lehettek rá, nagyszerű kislány! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Büszkék is vagyunk! :-)

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)