2012. november 22., csütörtök

A harmadik gyerekem

A férjem. De mint tudjuk "akit az Istenek szeretnek azt megtartják gyereknek".
Internetről rendelt neki ajándékot a Jézuska és direkt nem házhoz kérte a rendelést, tudván,hogy Isti kíváncsi. Nincs is ezzel probléma mert én is az vagyok.
Ma aztán átugrottam egy pick- pack pontra a csomagomért.
Hazacipeltem,annyira nehéz nem volt,inkább csak nagy.
Isti ( mivel itthon van ám, éljen, éljen! ) egész este azt kérdezgette hogy mi az. Abban bízott hogy a szokásos módon majd megtörök és vallok, sőt még meg is kapja az ajándékot!
DE NEM! Ezennel szilárd vagyok mint a kőszikla. Holnap pedig gondosan el fogom dugni az ajándékot.Jelenleg ideiglenes dugi helyen várják a meglepik a végleges helyüket, mármint karácsonyig a véglegeset.
Még 32 nap és szenteste.

Lili ma jobban volt, este viszont forgolódot sokat mire elaludt. Remélem hamarosan pozitív hírekkel jövök. Nagyon felzaklat a dolog, aggódom.
Köszönöm a kedves hozzászolásásaitokat. Az önbizalmán fogunk dolgozni. De nagyon, és ha kell, akkor segítséggel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)