2012. november 18., vasárnap

Biztosítás

Nagyon izgulok. A lákás biztosításunkhoz ami az én nevemen van, kötöttem anno egy élet- és balesetbiztosítást is. Az otp partnerénél a Groupamánál.
Majdnem nyolc éve vagyok az ügyfelük és mivel a számlámról ők veszik le a havidíjat ezért mindig pontosan fizettem.
Megkerestem őket másfél hete hogy volt ez a kis műtétem hogyan kell intéznem a kártérítést.
Hamar kaptam is választ hogy milyen papírokat kell beküldenem nekik. Nem kevést pénzt fizetnek, ráadásul az epetükrözésér is jár kártérítés.
Aztán átnéztem a kötvényt, amiben az áll hogy nyolc munkanapon belül jelezni kell a káreseményt. Paff...
Hát nekem a műtét után nyolc nappal nem a biztosító járt az eszembe! Örültem hogy egyben vagyok, hogy van tejem hogy tudok mozogni...
Ezért egész pontosan 19 munkanappal később jelentettem be hogy operáltak. Vagyis a 17. napon hívogattam őket sikertelenül, illetve a győri iroda emailje is visszajött azzal hogy 'nem kézbesíthető'. Ezért a honlapjukon keresztül írtam ( vagyis az Isti írt) nekik.
Pontosan így van a kötvényben: "Amennyiben a bejelentés nem történik meg, és emiatt lényeges körülmények kideríthetetlenné válnak, a biztosító kötelezettsége nem áll be."
De az én esetemben minden tiszta, a zàrójelentésemben minden ott van feletén, fehéren.
Vagy így is beleköthetnek a dologba? Kicsit túl pörgöm tudom....de le kellett írnom.Vagy örüljek hogy jól vagyok és hagyjam a biztosítót?

Egyébként szép hétvégénk volt és már jól is vagyok. (Köszönöm az érdeklődést.:-))

3 megjegyzés:

  1. Nekem is fizetett volna a biztosításom a szülésnél kórházi napi ápolásért, de annyira későn jutott eszembe, hogy én már nem is mertem őket megkeresni. Szerintem esélyes, hogy kifizetnek, nem telt el annyi nap, sőt hivatkozhatsz arra is, hogy Te kerested őket korábban már. Remélem sikerrel jársz!!! (Dóri - Kicsipacás)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most azt olvastam két év az ilyen dolgok elévülési ideje, szóval elvileg még Te is benyújthatod. :-)

      Törlés
  2. Nagyon bízom benne, hogy ismeri a Groupama a "méltányosság" szót és akkor nem lesz gond. Bár, az is igaz, hogy akkor a legjobb fejek, amikor befizetsz, akkor már kevésbé, mikor nekik kell...
    De bízva bízzunk!!

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)