2012. november 21., szerda

Aludni akarok!

Nem tudok aludni. Egyszerűen nem megy, nagyon rossz érzés. pedig iszonyat fáradt vagyok.Cikáznak a fejemben a gondolatok.
Isti nincs itthon, tán azért? Németországban van.
De anyu itt van, itt volt tegnap is segíteni. Itt is aludt.
Isti holnap reggel már hazarepül.:-)

Lili ma sírógörcsöt kapott.
De kezdem az elején.
Tegnap éjjel Lénus négyig fent volt, fél egytől (miért fáj a fogzás? miért nincs szünet négy fog után?). Én meg persze túl pörögtem és nem tudtam elaludni akkor sem amikor már a Buci durmolt. Még fél örkor néztem az órát...ami fél hatkor csörgött. Kimásztam az ágyból mint egy zombie. Egy biztos volt, ilyen állapotban nem ülök a volán mögé, főleg úgy nem hogy mögöttem ül a két gyerekem, mellettem meg az anyám. Mondtam anyunak hogy képtelen vagyok vezetni, nem kockáztatok. Menjen el ő dolgozni, Lili maradjon itthon.( Anyu 06:50- re ment dolgozni, jogsija nincs). Lilim közben magától felkelt és közölte ő igenis megy iskolába, mert nem akar lemaradni. Felöltözött és negyed hétkor elmentek a buszra. Szóval egy órával előbb iskolában volt. Rettenetesen büszke voltam rá, felajánlottam hogy maradhat itthon, aludhat, de nem, Ő ELMENT suliba. Tanulhatok a gyerekemtől.
Órák után hazahoztam. Elővettük a leckét. Megint rá kellett jönnöm Licka rettenetesen maximalista. Egy példát leírok. Olvasásból az volt a házi hogy rajzolja le amit olvasott. Konkrétan azt hogy " Lola emel." Lili, a Lola nevű kislányt úgy rajzolta le súlyzókkal a kezében hogy a pólójára virágmintákat is rajzolt hogy minél jobbam látszódjon hogy lány van a képen. Majd tökéletesen kiszínezte.Ilyen feladatból volt vagy kilenc. Meg matek, meg környezet, meg írás...
Órákig dolgozott. Aztán kidőlt és eltört a mécses. Az ölembe vettem a nagy (egy fejjel kisebb nálam) zokogó gyermekem, simogattam, puszilgattam. Rájöttem hogy milyen régen volt az ölemben, milyen régen bújtunk össze. Belegondoltam a helyzetébe.Míg kórhazba voltam, azt álmodta meghaltam, a suliban a maximalizmusa, az anyós viták, a kistesó, a sokszor gyenge és fáradt anyja. Magamba néztem, elhanyagoltuk őt egy kicsit, mert Ő már NAGY. (Most utálom magamat.)
Lili csak zokogott hosszan. Simogatás nem segítet, megmosdattam, egy óra múlva rászóltam eréjesen, szedje össze magát. Nem hatott.
Lementünk a levegőre.Akkorát esett mint a nagykabát. Esés közben lehetősége lett volna megkapaszkodni a babakocsiban. Egy pillanatra meg is fogta, aztán elengedte. Láttam ahogy átfut az agyán hogy nem döntheti fel a kocsit. Inkább elesett. Nem túlzok, így volt.
Imádom.
Később kis hőemelkedése lett, meg a fülét fájlalta. Remélem nem lesz beteg csak a sírás okozta a tüneteket. Adtam neki gyógyszert.
Mikor anyu este megjött, akkor megnyugodott.
De holnap nem engedem suliba, holnap Lili nap lesz. Kicsit meg kell nyugtatnom, holnap csak egy matek és egy magyar van ami fontos. Be tudjuk pótolni.
De a lélek sokszor mindennél fontosabb. Sokkal fontosabb.



U.i: Anyám iszonyatosan horkol.



8 megjegyzés:

  1. Ha nagyon nem megy az alvás, próbáld ki a sedatif pc-t, homeós, nem lesz baja a tejednek tőle, te viszont tudsz kicsit többet pihenni...

    Nem félsz, hogy ez a sok "nem kell iskolába menni" később visszaüt? Bevallom, nem olvastam még sehol hasonló felfogásról sem, szóval csak érdeklődöm. S ne aggódj, Lili annyira ügyes, hogy tuti mindent feldolgoz és megért, még ha pár könnycsepp ki is jön néha.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom. Nem volt sokszor, most van ilyen, ő meg mégis elment.
      Igazából attól sokkal jobban félek hogy nem tanul meg lazítani és szorongani fog. A maximalizmus a pedig ijesztő. Már a gyerekorvos is azt mondta neveljem ki belőlel.
      nekem is mindig kellett menni suliba, akármi volt. nem is tudom elengedni magam. a munkahelyemen is mindig annyit dolgoztam mint az állat és mindent elvallaltam és kipurcantam.
      szeretném ha tudná holy okor van leszarom tabletta.
      attól is sokkal jobban féltem hogy hulla fáradtan csak néz ki a fejéből a padban és utálni fogja az egészet.
      nem tudom Karfiolom, de ezek a dolgok sokkal nehezebbek mint a babás dilemák. kis gyerek kis gond, nagy gyerek nagy gond. tényleg igaz. de megoldjuk. abban sajnos nem vagyok biztos hogy mindent felsolgoz segítség nélkül, akkor nem bukott volna tegnap így ki.
      én nem bírom a keménységet, csupa olyan példa van előttem, ahol kemény volt a szülő , rengeteget beszéltünk erről az Istivel és nem tetszenek a dolgok amik visszamaradnak belőle. de tényleg nem tudom mi a jó csak bízom az ösztneimben. kétszer volt fent az éjjel, be van dagadva a szeme a sírástól. rendbe akarom tenni. sokat gondolok Rád nagyon amúgy!

      Törlés
    2. Asszem, értelek. S drukkolok, hogy minden rendbenlegyen, de tuti így is lesz! :)

      Köszönöm!:)

      Törlés
    3. sedatif van itthon, az van ráírva szoptatás alatt nem lehet, biztos csak standard szöveg. ma veszek be, kell aludnom, tuti nem lesz bajunk tőle. köszi a tippet!

      Törlés
  2. Hát a könnyeim is kijöttek, ahogy leírtad az eseményeket. Különleges kis(nagy)lányotok van azt hiszem! Olyan kis bölcs már most! De ezt biztos ti is tudjátok!
    Sajnálom, hogy nem tudsz pihenni, pedig olyan fontos egy kisgyermekes (kétgyermekesnek meg pláne)anyukának. Velem akkor szokott ilyen lenni, ha túl sokat jár az agyam. Lehet Isti ennyire hiányzik, hiszen úgy szeretitek egymást (nem tudom milyen gyakran szokott távol lenni).

    Kitartást, puszillak!!! (Dóri - Kicsipacás)

    VálaszTörlés
  3. igazad van, jár az agyam ezerrel. De most már ezerszer jobb hogy Isti már Magyarországon van. :-)
    Délelőtt aludtam egy jót! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nahát, Te szegény... Lili valami hihetetlen kislány. Ő az a tipikus, aki "túl jó". Önzésnek nyoma sincs nála, sőt, inkább majdnem Ő az utolsó a maga szemében is. Ez tényleg nincs jól így... Nem tudom, hogy lehet ezen segíteni (bizonyára lehet, csak nem vagyok szakdoki), de az önbizalmát tuti, hogy helyre kell egy kicsit tenni. Édes kis szívem... :((( (kijött a könnyem nekem is)

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)