2012. november 13., kedd

Nem csap- csap és az iskolai nyílt tanórák ( csak fordított sorrendben)

Ma reggel az első két órát,egy matekot és egy magyart megnézhettek a szülők a suliban.
NAGYON JÓ VOLT!
Azt kell hogy mondjam B. néni nagyon élvezetes órákat tart.
Határozott és mégis kedves. Nagyon sokat mozgatja a gyerekeket, rengeteg játékot visz a tanulásba. Nagyon tetszett.
Lili nagyon fegyelmezett volt és rettenetesen ügyes. (Hú anya milyen büszek rá! )
B. Néni megállított és elmondta hogy kicsit aggódott a Lili két hetes hiányzása miatt DE! ennek ellenére mind a két dolgozatot vagyis a matekot és a magyart is 100 %-ra írta meg. Vagyis hibátlanul, önállóan, élete első dolgozatait.SZUPER!
Ráadásul ezek az eredmények hivatalosan bekerültek a Lili ellenőrzőjébe is,ahová ezeken felül beírták a példás érdemjegyet is, magatartásból és szorgalomból is.
(Anya rettenetesen büszke, vigyáznia kell mert visszahízik, apa is rettenetesen büszke! Bár magatartásból megelégednénk a " jó"- val is, mert szerintem egy gyerek egy kicsit azért lehet rossz. Nem?)
M. Néni viszont nemcsak nekünk nem szimpatikus, több szülő is lázad....én kimaradok a "felkelésből".

Lénussal ma elmentünk a bölcsibe Andi barátnémhoz. Buci nagyon jól érezte magát!Nézte a gyerekeket a nagy szemeivel még vigyorgott is. :-)
Este viszont nem akart tejpépet enni és egyszercsak belemarkolt a tányérba.
Eddig ugye csak szilárd dolog volt a kezébe és ezért amikor a pépes anyag kibuggyant az ujjai között nagyon elcsodálkozott. Persze nagyon tetszett neki és kimerte a tányérból az összes tejpépet. Én meg hagytam neki, egyszer szabad, meghát legszívesebben én is dagonyáztam volna a tányérban. Tök buli lehet. (Majd főzök magamnak egy adag tejbegrízt.)
Amikor már az összes pép az etetőszék tálcáján volt hirtelen elkezte szétkenni és bele is csapkodott. A 'Milupa gyümölcsös tejpép négy hónapos kortól' meg repült mindenfelé.
Ekkor elkiabáltam magam: Nem csap- csap! Elég határozott lehettem mert megállt a keze a levegőben.
Aztán fogtam és átöltöztettem a gyereket.

Egyébkent meg bosszús vagyok mert nem sikerült elmennem egy buliba ahová a kollégaim hívtak meg. Pedig nagyon jól esett hogy gondoltak rám. :-(

3 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesek a csajok! Dagadjatok csak a büszkeségtől! :)

    Tegnapi csap-csap sztori nálunk: Marcell kúszik-mászik. Játszószőnyegre tettem, majd intézkedtem a konyhában (egy helyiségben van egy pulttal elválasztva, tehát látni nem látom csak ha kinézek, de hallom) Manóm mondja a magáét, néha kipillantok, már a játszószőnyeget elhagyta. Még mindig mondja, halad erre-arra a szőnyegen. Egyszer csak csönd és furcsa csapkodós szuttyogós hang. (?) Kinézek. A gyerek elkúszott a szőnyeg szélére, és mint egy tengeribeteg lebukott a szőnyegről a parkettára, ahol frankón lehetett csapkodni és kenni a trutyit... :D Jó fej, hogy nem a szőnyegre tette, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, de! Nagyon rendes! :-)
      Léna ma is nyúlt volna a tányérba, de mondtam neki hogy 1x volt Budán kutyavásár! :-)

      Törlés
  2. Nagyon édes lehetett a tejbegrízes vagány!

    VálaszTörlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)