2012. november 14., szerda

Fél deci és ingyen kiskutyák

Fél deci

Annyira megkívántam a forralt bort hogy húúúúú!
Ez még hétvégén volt.
Azt nem tudom megmondani mikor ittam utoljára egy kortynál több alkoholt.
Több mint egy éve.

Vasárnap nem bírtam, ittam pár kortyot a forralt borból, maximum fél decit.

Becsíptem tőle. Szédültem, vihogtam.

Tanulság: akinek a máj funkciós értékei az egekben voltak tényleg me igyon egy kortyot se!

Ma egész nap nyűgös voltam. Nem , MÉG MOST IS AZ VAGYOK! :-)

Más. Apuéknál édes foxi keverék kiskutyák születtek. Még kettőnek keresünk gazdit. Természetesen ingyen elvihetőek, de csak jó helyre.Karácsony körül "költözhetnek" új családjukhoz.
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)