2012. november 9., péntek

Kutyatár

Pedró a fotel alatt lakik. Nagyon jó kis kuckója van, szeret ott. Persze ezen kívül még millió helyen szereti lógatni a lábait.
Van egy nagy pihe - puha meleg párnája.
Illetve most nincs, mert mosásban van.
Történt ugyanis hogy rendet raktam a kutya birodalmában. Azt szeretném előre leszögezni hogy nem évente, hanem kétheti rendszerességgel varázsolom rendezetté a kis otthonát.
Viszont ma rájöttem hogy a kis kutyuskánk raktárnak használja a fél négyzetméterét.

A következő dolgok kerültek ma elő Pedró párnája alól:

- 2 db. Lénától csórt cumi ( nem haragszom mert már nem cumizik a Buci)
- egy levél Homeogéne ( homeopátiás gyógyszer)
- 3 db C- vitamin (????)
- 5 db hajgumi (Lilié)
- bizonytalan mennyiségű kockasajt csomagolópapír
- egy csomag rágó
- egy piros plüss mikuláscsizma
- a kabátkája
- egy plüss koalamaci
- egy gyufásdoboz
- több darab bot szerű, azonosíthatatlan valami (???)
- 2 db. grafit ceruza
- zokni mindegyik család tagtól ( fél pár)

Mostantól figyelni fogom. Meg kell tudnom minek neki ez a sokk cucc.
Gyanítom web áruházat akar nyitni.:-)
Biztos tartalékolni akar mert decemberben apuka lesz!

8 megjegyzés:

  1. Ezen besírtam!!!!!!!! Nagyon jó!!! :DDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. :))))))
    Tud valamit a kispapa. :) Mielőtt az utolsó mondatot olvastam megfogalmazódott bennem, hogy az én előző tacsim akkor csinált ilyet mikor álterhes volt, de ugye ő szuka volt.... ;)

    VálaszTörlés
  3. Ezen sírva röhögtem!!!! ... és Szandra mondata jutott nekem is eszembe. Majánk akkor csinált ilyet, mikor álterhes volt, de hát Pedrónál ennek az esélye elég csekély ... :))
    Ám keresünk fiú kutyát, mert Maja tüzel és babát akar/vagy mi akarunk?! :)))

    VálaszTörlés
  4. Pedró tette kész! Törzskönyve nincs se fajtiszta. Ha tényleg szeretne a Maja anyuka lenni csak szólj! :-D

    VálaszTörlés
  5. Bocs! Azt akartam írni, törzskönyve nincs DE fajtiszta. Ráadásul nagyon jó a vérvonala. Szóval echte yorki.

    VálaszTörlés
  6. Holnap visszük Maja Benőt dokihoz, hogy a csípőcsontját megnézzék, hogy ki tud-e hordani egy vemhességet és ha minden ok, akkor lehet felkeresünk benneteket! :)))

    VálaszTörlés
  7. Hát ez nagyon komoly! Biztos fél négyzetméter helye van? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tulajdonképpen az egész lakás az övé. :-)

      Törlés

Sikerült beállítanom a megjegyzés rovatot, így mostantól könnyebb lesz Megjegyzést írni.Ha nem tudtok bejelentkezni a névtelen elnevezésű profilt válasszátok! :-)